Gå til innhold

Hvilket firma er flinke til å finne biler?

Ranger emnet

Gooner87

Anbefalte innlegg

Noen som vet om hvilke forhandlere/firmaer som er flinke til å lete frem biler. Har lyst på subaru impreza wrx til maks 250 000kr men finner ingen til den prisen på verken finn.no eller Autodb.no. Tenker da rundt 2001-2003 modell som har kjørt under 120 000km og som er i fin stand. Har sett flere biler til den prisen på finn.no, men det var for flere måneder siden da jeg ikke hadde penger til en slik bil. Har fulgt med lenge nå og vurderer å bruke et firma istedet.

Noen som har noen firmaer å anbefale?

På forhåd Takk for hjelpen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst ha en bil som ikke er trimmet.

Den første er trimmet og det er feil farge på den. Har lyst på wrx i blå farge.

bil nr 2 den ser fin ut men syntes den var dyr i forhold til de andre du henviser til. Har jo lik kjørelengde som alle de andre.

Bil nr 3 var fin men var også trimmet. Edit: denne er nå solgt.

Grunnen til at jeg heller vil kjøpe via firma er vel å få den garantien. vil heller betale litt ekstra enn å stå med regninga hvis noe skulle ryke de første ukene/dagene. Dette har skjedd meg to ganger. Ingen store feil, men syntes det var surt å betale for å fiske de feilene.

Prøv http://www.imprezadriver.com og ta en titt på til salgs siden der.

Skal følge med der.:thumb

Endret av Gooner87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst ha en bil som ikke er trimmet.

Den første er trimmet og det er feil farge på den. Har lyst på wrx i blå farge.

bil nr 2 den ser fin ut men syntes den var dyr i forhold til de andre du henviser til. Har jo lik kjørelengde som alle de andre.

Bil nr 3 var fin men var også trimmet. Edit: denne er nå solgt.

Grunnen til at jeg heller vil kjøpe via firma er vel å få den garantien. vil heller betale litt ekstra enn å stå med regninga hvis noe skulle ryke de første ukene/dagene. Dette har skjedd meg to ganger. Ingen store feil, men syntes det var surt å betale for å fiske de feilene.

Skal følge med der.:thumb

Du vet du kan kjøre bilen innom en test stasjon før du kjøper den?

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider