-torArne Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 (endret) Her er et godt forslag til de som har polo med en gearboks som er i orden: Neste gang dere er under bilen, sjekk for oljelekasjer under boksen. Min hadde gåen gearboks, den gikk i stykker fordi den hadde gått tom for olje. Da går lagra, slik at det blir en lei ulelyd, som forsvinner når man tramper inn klutsjen. Min lakk olje rundt gjennomføringa til gearveksler. Simmerringen der bør være mulig å bytte uten å ta ut boksen......... Ut med gammel boks og inn igjen med ny tar 6 timer! Bare så dere vet det! ;-) Endret Desember 4, 2009 av -torArne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 takker for tips, ja har selv kjøpt inn ny olje til gearkassen min...sånn for sikkerhets skyld. :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg