pezman Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Jah, det er sånn potensiometer du skal ha... Naj, du trenger bare 1 fordet om... Fordi du koble dette inn etter dimmebryteren på bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 hapyhappy Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Ok... Men.. hvis jeg gjør det.. så vil det si at jeg vil miste lyset i kjørecomputeren og de andre bryterene som det er lys i.. hadde jo sett for meg at jeg skulle unngå det.. hmm tough nut det her! Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg