Jørgen89 Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Heisann Jeg har nettopp kjøpt meg en 92 modell Astra F 2.0 og lurte på om det er noen som har erfaring med denne modellen? Den har bare rundet 160 000 km. Jeg skal bytte alle støtdempere og fjærer pluss traversforinger nå, men er det noen som har kjennskap til andre slitedeler jeg burde være obs på? Har egentlig aldri hatt bil før, så alle tips er velkomne :). Mvh, Jørgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 astra f er en god bil. er nok 2,0i 8v-c20ne. det er en good motor den mest robuste og sterkeste motoren vil jeg si av den alder. holder en evighet om man tar vare på den. er 85kw og 115hk i denne motoren. går greit gjør den også, samt at du kan konvertere til turbo uten problem. hvor fort slite deler svekkes kan jo være så mangt, etter hvordan du behandler bilen og hvor mye som er byttet i senere tid. div styreledd,lmm(luftmengdemåler)er også noe som fort kan gå på disse motorene. ossen karosseri er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg