Petterson Skrevet Desember 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2009 Heisann! 1987 mod golf ombygd til 1,9 Tdi frå 99 Seat Ibiza, godkjent i vognkort. Eg har eit litt merkelig problem! Heilt uten vidare får eg ikkje gje meir gass, legger seg på ca. 1100omdr. Null gassrespons, og glødelampen begynner å blinka. Sløkjer bilen og startar so e alt i orden. Får ikkje noko feilkode so e litt vanskelig å veta. Dette kan skje utan vidare, uansett pådrag eller ikkje pådrag. E da nokon som kan hjelpa til so takkar eg for da!! Mvh Erlend Petterson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterson Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Ingen som har noko erfaring her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Siden det er en TDI er det jo helt sikkert noe elektronisk som er feil. Har ikke erfaring eller peiling, men det kan vel være feil på innsprøytninga, eller så enkelt som i gasspedalen, der det mest sannsynlig er en føler av noe slag. Mulig det hjelper å lese av likevel om det ikke kommer feilkode. Nå må de med peiling komme med innspill her, hvis jeg er på bærtur. Har TDI selv, så det kan være greit å vite:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Gasspedalen er vel elektronisk på disse bilene, sjekk at alt er i orden der. Sjekk også bremselysbryteren, den er også koblet mot motorstyring. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Hvis glødelampa blinker er dette en feilkode. Sjekk innom et verksted for en oversikt over hva bilen prøver å fortelle deg! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterson Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Hmv Bilsenter hadde bilen inn og dei fann ikkje noko feilkode.. Brytaren på bremsen har eg justert so den skal vera grei :) Tilsvarande på clutchen, der er samme brytar, som ikkje går heilt tilbake når eg slepper pedalen.. Kan detta ha noko me da å gjera? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg