Splat-dd Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Vinteren er om hjørnet, og sort blir om til hvitt. Må si Ebay er en god venn når kulda sniker frem. Har funnet meg karbon-ramme til instrumentene, men pga krom-ringene har jeg ikke fått montert denne. Fikk de ikke av.. har lest at det kan være fester på baksiden for å holde de på plass, evt. bare lim de er festet med, anyone? So far, so good!;) Siter Knut B. Richardsen Opel Astra G Coupé aka Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splat-dd Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Når er kulda her nord, og snøen daaler. Da får man gjor noen små modifiseringer.:) Karbonramme til instrumentene, mens krom ringene er fjernet. Etter litt om og men, har panserløftere også blitt montert. Siter Knut B. Richardsen Opel Astra G Coupé aka Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deeje Skrevet Januar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2010 karbonrammen var rå! hvor har du fått tak i den? Lekker bil=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splat-dd Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 karbonrammen var rå! hvor har du fått tak i den? Lekker bil=) eBay is your friend!;) Takker! Siter Knut B. Richardsen Opel Astra G Coupé aka Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splat-dd Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Sny, sny og atter sny...og is Når det snør, og er 15-20 minus grader setter det seg. Nesten to runder høytrykk måtte til! ..bare litt damp Nygrillen - Lumma;) Siter Knut B. Richardsen Opel Astra G Coupé aka Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splat-dd Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 For tiden skjer det ikke noen nye updates, men de hoper seg bare opp inntil våren er her nord! Foreløpig noen ferske bilder:) Siter Knut B. Richardsen Opel Astra G Coupé aka Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splat-dd Skrevet Februar 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Nye baklykter bestillt ! Siter Knut B. Richardsen Opel Astra G Coupé aka Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splat-dd Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 (endret) Fuktig vinter i nord.. Hadde ikke gjort mye her med senk, nei. :p En liten vask, så gulle god:) Pakker,pakker,pakker.. er og forblir snadder! Lyktene? YES, it is! :) Endret Februar 23, 2010 av Splat-dd Siter Knut B. Richardsen Opel Astra G Coupé aka Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splat-dd Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 07.03.2010 BlueVision all way down 08.03.2010 All klaring - god klaring...eller? 09.03.2010 BrøyteAstra 15.03.2010 Siter Knut B. Richardsen Opel Astra G Coupé aka Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Nice! :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splat-dd Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 ..før store ting skjer Sommerhjulene på. Fornøyd med clean hekk:) Siter Knut B. Richardsen Opel Astra G Coupé aka Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlzen Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 (endret) Knall bil det der ;) blir spennande å se åssen det her blir seende ut til slutt.. Har en venn som ikke kan kjøre bil som har kjøpt seg en slik en i samme farge som klingeberg, så når jeg er sjåfør for han, så er det sjeldent jeg koser meg mer enn i den bilen, de er svinegode å kjøre... Om tigraen går åt skogen en gang i tida er jeg redd for at jeg må leite fram en slik en også :D Endret Mai 11, 2010 av Karlzen Siter 1997 MB C200 - 1998 Opel Tigra 1,4 16v - 2000 Opel Vectra B stv 2,0 16v - 1997 Opel Vectra B stv 1,8 16v - 1994 Opel Vectra A 2,0i - 1995 Opel Vectra A 2,0i - 1987 BMW e30 320 - 1990 VW golf mk2 gti - 1986 VW golf 1.3 - 1982 Opel corsa 1,6 gsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splat-dd Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Knall bil det der ;) blir spennande å se åssen det her blir seende ut til slutt.. Har en venn som ikke kan kjøre bil som har kjøpt seg en slik en i samme farge som klingeberg, så når jeg er sjåfør for han, så er det sjeldent jeg koser meg mer enn i den bilen, de er svinegode å kjøre... Om tigraen går åt skogen en gang i tida er jeg redd for at jeg må leite fram en slik en også :D Ja, jeg er fornøyd.:) Gleder meg stort! Hhehe, det er godt ;) Ligger flere til salgs, så bare å rive i:) Siter Knut B. Richardsen Opel Astra G Coupé aka Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splat-dd Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Heiiiåhå.. Lenge side siste oppdatering.. som nevnt da, skulle den bli den siste lille.. så da måtte jeg vente litt med den neste for å få til et noget større innlegg!:) Planene mine da var som følge: - Full styling-kit fra Rieger Tuning (frontfanger, sideskjørt, hekkskjørt) - Irmscher spoiler - Baklykter - Lumma grill - Soting - Tåkelys - Nytt eksos-system - Sports luftfilter - Lyktesenkere - Krom speildeksel - Krom vindusviskere - Antenne - Felger - Stereo-update Med mere...(med forbehold om feil) Baklyktene viste seg til å være egnet Astra G CC 98-. Så får se om jeg finner meg noen andre. Tåkelys og eksos-system var bestillt i god tid.. men levering og uklare selgere gjør at ting ikke kommer som bestillt. Men skal visstnok være på tur! Lyktesenkerne var i grunn ikke nødvendige.. og ser resultatet ble bra, selv uten de. Gitter org. sort til Rieger Tuning-kittet og grillen er sort, men lakkert sølv for å få en bedre look siden bilen er sort og en bedre match til speildeksel/viskere. Venter med gitter bak til nytt eksos-system er montert for tilpasning av gitter rundt pottene. Inntil videre blir ikke felger prioritert.. Stereo-update med noe mer trykk er under vudering..får se hva som blir gjort.. vurdering er for å spare plass i bagasjerom evt. oppdatert orginalt, evt. sub i hattehylle. Ellers stor bildeupdate! Ren og rålekker! ..enda litt ekstra for jeg skal bli helt "ferdig". Men ellers, meget fornøyd! Polering kommer med nye bilder.;) Har også vasket bilen innvendig, smurt frontruten inn med regn avvisning så det perler av. Smooth. Stikker ut nå og vasker og smører inn skinnet.:) Siter Knut B. Richardsen Opel Astra G Coupé aka Bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karlzen Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 pent pent :) som du sa, bare baklyktene nå da :D skal til rudskogen treffet neste helg med den eller? Siter 1997 MB C200 - 1998 Opel Tigra 1,4 16v - 2000 Opel Vectra B stv 2,0 16v - 1997 Opel Vectra B stv 1,8 16v - 1994 Opel Vectra A 2,0i - 1995 Opel Vectra A 2,0i - 1987 BMW e30 320 - 1990 VW golf mk2 gti - 1986 VW golf 1.3 - 1982 Opel corsa 1,6 gsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg