Pirium Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 bruk plastfolie. er sponplata "flat" er det bare å dra plastfolie over den siden du skal støpe mot, og tape den fast på baksida. er det masse profiler på sponplata kan du f.eks bruke spraylim for å feste plasten til sponplata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Tusen takk rolla rs, du har nå gitt meg en ny hobby :D kjøpte poly,herder,strie og gelcoat for et par uker siden, og nå er jeg bitt av basillen.. skal nå begynne på et "mindre" prosjekt ;) 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 He.He :D Det er bra dere lærer noe av denne tråden. Det var jo det som var meningen. Men du kan jo godt dele prosjektene dine med oss andre ;) 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 jepp..skal ta bilder under prosessen.. 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 "mitt" prosjekt på jobben :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantusmorduk Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 satt i gang i dag med å lage en avstøpning av en bmw fanger... men så fant jeg ut at det gikk ikke å skylde penselen i white sprit.... hva kan jeg bruke å skylle penselen/rullen med, slik at jeg slipper å kjøpe ny pensel etter hver økt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 jeg senket min ned i et glass rødsprit, og satt det i en tett bøtte.. 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Skyll pensler/ruller/jernruller etc. i Aceton. Men ikke la penslene stå i samme bøtten som du skyllte det i. Polyesteren herder i Acetonen og, men den løser den opp hvis den ikke er begynt å herde for fullt. Begynner det å herde mens du holder på må en være meget rask med å vaske for at en skal kunne redde verktøyet. 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 aceton Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 He.He. Var litt raskere enn deg 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by maxmix aceton Funker bra den... men bruk noe på henden når du bruker den den svir noe JAVLIG serlig vist du har sår... Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by VolvoMan Funker bra den... men bruk noe på henden når du bruker den den svir noe JAVLIG serlig vist du har sår... Å pass jæ... godt på øynene. Å få Aceton eller polyester i øynene er ikke noe særlig. Men herder er det værst, ikke slurv, det kan koste dere synet. 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 hehe ja du slo meg der med få sekunder :D forresten, har du aceton på et sår skal du få se et sår som leger seg fort, ikke særligt sunt da hehe men, faktiskt så er aceton en ingrediens i mange sår salver,og hurtig legende plaster :) edit: ja får du herder på øynene så er det ikke mange sekundene du har på og få skylt øynene :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Min gamle far sa det er billigere å kjøpe billigere pensler og kaste dem enn å prøve å rense dem. Nå har ikke jeg regnet ut prisen på det, men jeg har kjøpt sånne skrotpensler til 2kr/stk. Gjør jo samme jobben. Men metallrulla(hva heter den egentlig?) må jo renses, så den har jeg en liter ståendes til ;) Den koster IKKE 2kr! Hva? har du ikke rulle sier du? Det må du ha. Bruke den til å rulle (doh...) ut luftbobler i glassfiberen slik at den blir stor og sterk og av "hel ved". :) Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Jernrullen heter rett og slett bare jernrulle. Ihverfall i min verden. Den kan også renser med aceton. Men som jeg skrev tidligere, ikke lagre ruller pensler etc i samme acetonen som du vakset dem i. Det vil herde etterhvert i bunnen av bøtten. 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg