Gå til innhold

Glassfiber støping ol.

Ranger emnet

Rolla_RS

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skyll pensler/ruller/jernruller etc. i Aceton. Men ikke la penslene stå i samme bøtten som du skyllte det i. Polyesteren herder i Acetonen og, men den løser den opp hvis den ikke er begynt å herde for fullt. Begynner det å herde mens du holder på må en være meget rask med å vaske for at en skal kunne redde verktøyet.

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by maxmix

aceton

Funker bra den... men bruk noe på henden når du bruker den den svir noe JAVLIG serlig vist du har sår...

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VolvoMan

Funker bra den... men bruk noe på henden når du bruker den den svir noe JAVLIG serlig vist du har sår...

Å pass jæ... godt på øynene. Å få Aceton eller polyester i øynene er ikke noe særlig. Men herder er det værst, ikke slurv, det kan koste dere synet.

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja du slo meg der med få sekunder :D

forresten, har du aceton på et sår skal du få se et sår som leger seg fort, ikke særligt sunt da hehe

men, faktiskt så er aceton en ingrediens i mange sår salver,og hurtig legende plaster :)

edit: ja får du herder på øynene så er det ikke mange sekundene du har på og få skylt øynene :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gamle far sa det er billigere å kjøpe billigere pensler og kaste dem enn å prøve å rense dem. Nå har ikke jeg regnet ut prisen på det, men jeg har kjøpt sånne skrotpensler til 2kr/stk. Gjør jo samme jobben.

Men metallrulla(hva heter den egentlig?) må jo renses, så den har jeg en liter ståendes til ;) Den koster IKKE 2kr! Hva? har du ikke rulle sier du? Det må du ha. Bruke den til å rulle (doh...) ut luftbobler i glassfiberen slik at den blir stor og sterk og av "hel ved". :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår