Armada Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 (endret) Noen som veit om et sted jeg får kjøpt et rimelig Bolt On TURBO kit til min kjære opel corsa ? Har 1.4l.. Vil egentlig bare ha det for lydens skyld så må være et low boost kit så jeg kan holde motoren orginal :P hadde vært gøy og fått folk til og snu seg pga det poffa og blåste bitte litt :P Takk for alle svar på forrhånd. Endret Desember 6, 2009 av Armada Glemte skrive turbo :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Er det et bolt-on turbo kit du spør etter? ;) Er greit å spesifisere hva du er ute etter. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armada Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Er det et bolt-on turbo kit du spør etter? ;) Er greit å spesifisere hva du er ute etter. Ja er Det jeg ser etter ;) har Endra Posten nå :spin :spin :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 http://www.regal-shop.co.uk/acatalog/Corsa_B_Dbilas_Turbo_Conversions.html Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohope Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 eller så kan du kjøpe bilen min. :-) ligger annonse på kjøp og salg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg