Crisytaiser Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 (endret) Hei! Må vel legge ut bilder av bilen min som alle andre har gjort :) Fler bilder kommer! Sååå.. Nå trenger jeg noen tips fra dere om hva jeg kan gjøre med denne. Betalte 1000kr for bilen så jeg gidder ikke og bruke så veldig mange 10 000'ner på den :) Er minimalt med rust. Sitter en B230K motor i(Ja vet at dette er en problem motor), 88mod Det som jeg vet jeg skal gjøre med den er: *Bytte bakre potte *Bytte tenningslås *Bytte fra org speedo til org speedo m/turteller måler *Bytte framfanger *Fjerne det lille av rust som er på bilen Når jeg ser på bilen så mangler jeg også en del lister rundt! Hvis noen har de overnevnte tingene så er jeg sikkert intr i og kjøpe! KOM MED TIPS :D Kim. Endret Desember 6, 2009 av Crisytaiser .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Om du ikke skal bruke så mye på den.. Del fjørene i 2 rundtom, og space ut hjulene slik at de ligger helt i skjermkanten :) Da får du et ganske rått bestefar/sleeper stuk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crisytaiser Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Om du ikke skal bruke så mye på den.. Del fjørene i 2 rundtom, og space ut hjulene slik at de ligger helt i skjermkanten :) Da får du et ganske rått bestefar/sleeper stuk :) Blir vel kanskje 15 - 20 000 brukt på den;) Jepp. Skal ta det med i lista om hva jeg skal gjøre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 huff flere 240'er i harstad :P jeg og en kompis har akkurat anskaffet en 245;) gi den en orntlig lakkresn, lakk opp alt det sorte, seriekoble baklysene, å ellers bare senk den =) så skal du se det blir bra =) har tidligere eid hvit 240 selv =) artig bil pm meg om du trenger noe extra deler da =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 bygynner og bli en go del goførtier i harstad nå. hvem er du? Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crisytaiser Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 huff flere 240'er i harstad :P jeg og en kompis har akkurat anskaffet en 245;) gi den en orntlig lakkresn, lakk opp alt det sorte, seriekoble baklysene, å ellers bare senk den =) så skal du se det blir bra =) har tidligere eid hvit 240 selv =) artig bil pm meg om du trenger noe extra deler da =) Hehe. Jepp denne går i lista mi, og jeg skal nok kontakte deg om jeg trenger noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crisytaiser Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 bygynner og bli en go del goførtier i harstad nå. hvem er du? Hehe:p Kim. Bor på Bergseng. Kem du e ? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crisytaiser Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Gratulerer med et nytt eventyr ! slædd bilen til helvette :P det er gøyest !! Takker :) Åneida;) Denne bilen skal være strøken etter jeg er ferdig med den;) Da mener jeg karoseriet og interiør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 hmmm. okei. heter nå vell stian. å er en del av seljestadrampen, så di eldre ofte kaller åss :P Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crisytaiser Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 hmmm. okei. heter nå vell stian. å er en del av seljestadrampen, så di eldre ofte kaller åss :P Hehe, okei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg