RsTurbo94 Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Ser bra ut detti!! digger prosjektene dine ;) Syns du skal gjøre ferdig combi'n jeg! Sedan går den hehe :D Btw, har du vært inne på tanken med 4 induviduelle spjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 takk :) håper få å jobbet litt på combien til sommeren.. vinterjobbing dreper arbeidslysten og fører bare til brukbare løsninger.. combien skal bli så bra som jeg overhode kan lage den.. så vil heller utsette ting enn å gjøre ting jeg kunne gjort bedre.. er det jeg driver å sammlet deler til ja ;) men er dårlig med plass og vanskelig å finne alle delene, så tar litt tid :/ Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 har har en h***** skrangle lyd i anlegget siden jeg måtte bytte bunnpanna.. å når jeg demonterte anlegget kom denne lille ballen trillende ut ........ bygging av nytt 2" annlegg.. ferdig grenrør med eksosbandasje.. når bilen står øverst på alle 4 bukkene mine har jeg ingen andre bukker å sette under bilen som er høye nok til å holde opp ting.. så på annlegget nå ble ting hengt opp med ståltråd og dette lampe stativet veldig kjekt egentlig.. å til slutt.. et bilde fra poleringen av innsuget.. usikker på om det synes godt nok på bilde, men man kan se refleksjonen av undersiden av panseret i innsuget Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 takk :) håper få å jobbet litt på combien til sommeren.. vinterjobbing dreper arbeidslysten og fører bare til brukbare løsninger.. combien skal bli så bra som jeg overhode kan lage den.. så vil heller utsette ting enn å gjøre ting jeg kunne gjort bedre.. er det jeg driver å sammlet deler til ja ;) men er dårlig med plass og vanskelig å finne alle delene, så tar litt tid :/ Aha, kompis av meg hadde slike spjell, men fikk aldri sveist innsuget :/ hadde jeg visst du skulle hatt slike spjell, så kunne du kjøpt av han.. Men, det er nå solgt dessverre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 har har en h***** skrangle lyd i anlegget siden jeg måtte bytte bunnpanna.. å når jeg demonterte anlegget kom denne lille ballen trillende ut ........ hva faen? xD Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Am Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 hva faen? xD x2 Siter -1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI PSN: Mr67Mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Innmaten fra katalysatoren :D Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Innmaten fra katalysatoren :D helt rett det ja :) liten bit at katalysatoren som har trillet rundt i røret xP Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 kjøpt en simons endestuss til sedan, men har ikke bestemt meg enda for om jeg skal bruke den.. hva synes dere.. org stuss for "sleeper look" eller simons? oversatsing her må det kjøpes mere strips gitt :P Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 haha, du satser ser jeg!:P Jeg sier gå for sleeper look jeg!;) Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 B1dik2@ hehe.. ja, blir no inspirert kjøring iblant.. ------------- lappet sammen fangeren ;) nå er det faktisk bare 100% røde strips som gjør at den sitter på plass Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Am Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Må innrømme at e digger de raue stripsa:D Gå for sleeper looken du ;) Siter -1981 Nissan Laurel C31 2,8TDI PSN: Mr67Mopar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Stripsa kler bilen, helt klart! Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 hehe.. ja, ganske fornød med røde strips og litt shabby look her :P må bare prøve å ikke ta helt av, for da blir jeg bare stoppet hele tiden :spider Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 har fått byttet framfangeren på sedan igjen, så nå har bilen fått xenon tåkelysene og leppa tilbake sammen med en bøtte med røde strips :P gule lys i tåkelysene og h4 pærene.. å litt dekaler i frontruta må til for helheten :) Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg