B1dik2 Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Følger godt med jeg! Er meget spent på nytt motorbygge igrunn, og effektuttaket uten turbo!:) Jeg stemmer forresten for gule lykter all over! Synes det er kult jeg:) Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Juli 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Følger mer på dette prosjektet @ fordforumet.. :) Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2011 Følger godt med jeg! Er meget spent på nytt motorbygge igrunn, og effektuttaket uten turbo!:) Jeg stemmer forresten for gule lykter all over! Synes det er kult jeg:) blir sotvifte på den nye motoren gitt ;) har to ekstra glass til hovedlyktene, så skal prøve med gule lys bare jeg for tid.. :) Følger mer på dette prosjektet @ fordforumet.. :) Hehe hehe.. ja. skjer jo kanskje litt mere der.. :P Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2011 på tide med litt forandringer på bilen igjen vel? :P bilen har fått ny fram fanger.. er ikke ferdig med å lakkere enda.. det meste er bare pusset å grunnet enda.. må lakkere opp igjen nesten hele fronten, så tar litt tid.. er det foresten noen som har er bakfanger? min er jo ganske lurvete i kantene Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 fått gjort unna litt rydding i helgen der jeg skrur motor.. før.. etter.. hjelper med litt hyller så fikk jeg et cossi baksete av MrFord (på fcn), men imens jeg ryddet måtte jeg flytte på buret jeg hadde liggende.. så da blir det tilpasset i sedan ellers så leter jeg etter lavohm's dyser til minimum 620ccm.. noen som vet om noen? Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lydhus Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Keep up the good work! :D rått å følge med her :D Liker strips-fiks metoden din! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 Keep up the good work! :D rått å følge med her :D Liker strips-fiks metoden din! ;) tusen takk :) strips fungerer til det meste ja.. :P ------------- fikk endelig muligheten til å pøvemontere de justerbare drevene mine i en motor, MEN da oppdaget jeg flere grove feil :( her ligger dreven med sporet til kammen mot hverandre å som dere ser blir tenningspungtet (tappen foran) over 180grader feil.. noe som gjør at rotoren vil stå på feil sylinder uansett hvor mye jeg prøver å justere i ms'n :angry: desuten er drevene laget helt feil så de bygger for mye ut til at noen av de org dekselen passer og selve tennen på drevet havner feil.. "tusen takk" til kmcams..:chairshot ellers så har jeg fått lest igjenom de nye og mye mere forstålige manualene som er kommet til ms'n.. sådriver jeg å lager et helt nytt mapp til bilen.. slik ser det ut så langt.. tenning afr bensin Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 (endret) skjer jo stadig ting med bilen så her kommer nok en oppdatering.. med hjelp fra puziduz og per olav ble vanntempadapteret bygd om for å passe på slangen til varmeapparatet.. så da ble de nye slangene slik.. jeg måtte ha inn vanntempadapteret så da ble den andre slangen byttet å.. årsaken til at jeg måtte ha en vanntempadapteret er at jeg skulle ha inn pro controll måleren min, slik at den kan styre en av viftene og fordi jeg ikke stoler på den org.. så når jeg var å skulle handle lakk til bilen, kom jeg over den e volt måleren.. som etter litt tilpassing fikk seg et nytt hjem.. radioen min har hatt store problemer med at den kutter i det siste å når jeg tok den ut var det ikke vanskelig å skjønne hvorfor.. men etter å ha fjernet x antall overganger å "sukkerbiter" fungerer den uten problemer og det ble mye bedre lyd en før gikk å lei av å måtte ut med hanskerommet osv for å komme til ms'n, så nå har den havnet her.. var å på høy tide å få gjort noe med framskjermen og panseret.. panser bh'n fikk lakken til å slippe og bobble seg opp, så det en blitt pusset helt ned til stålet.. så nå ser bilen omtrent slik ut med svart fanger å greier.. jeg er SKIKKELIG dårlig til å sparkle og pusse sparkel, så panseret må få seg en ny runde før det kan bli kalt brukbar Endret Juli 15, 2011 av k3nn37 Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 på tide med en oppdatering vel.. :) skjermen og panseret er ferdig sparklet og grunnet.. å blir lakkert så for jeg for penger til det.. har byttet ut disse ubrukelige pluggene.. så nå for jeg kjørt mye mere tenning :) så har jeg fått litt pakker i posten.. nye bremseslanger.. div motor deler.. å en "mystery box" som forhåpentligvis skal gjøre underverker for motoren mtp holbarhet på høyere trykkk.. Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 vil du fortelle hva som er i boksen? ;P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 innsiden :O Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 innsiden :o sopp! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 vil du fortelle hva som er i boksen? ;P Han nevner noe ang holdbarhet av motoren i form av høyere trykk. Enten så er det noe smidd innmat (som jeg håper på) eller så er det diverse målere som forteller når det er best å gi slipp på moroa og heller prøve igjen litt senere. Ikke veit jeg, dette er bare forslag ut ifra hva ham har skrevet. :wonder: Men kom igjen k3nn37, du kan jo åpne boksen litt i ett hjørne da, sånn at vi ser litt eller noe av hva som er i asken. Så kan vi gjette mer etter dette? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 du asså! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2011 sopp! kan jo evt være det også nok OT :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg