k3nn37 Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 innsiden :O hehe.. ja, pokker! det glemte jeg å ta ut før jeg kastet boksen :P ZyNTeX@ enda mere smidd innmat?.. måtte vert en ultra liten veiv det da.. for har jo smidde H-råder og smidde stempler alt ;) boksens innhold er.. *trommevirvel*.. dyser til underspyling :D Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 kan jo evt være det også nok OT :D Det er du som driver meg til OT!!!! hehe.. ja, pokker! det glemte jeg å ta ut før jeg kastet boksen :P ZyNTeX@ enda mere smidd innmat?.. måtte vert en ultra liten veiv det da.. for har jo smidde H-råder og smidde stempler alt ;) boksens innhold er.. *trommevirvel*.. dyser til underspyling :D Viste det var noe lurt i den boksen! men synd du glemte å ta ut innsiden da! :( Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 ZyNTeX@ enda mere smidd innmat?.. måtte vert en ultra liten veiv det da.. for har jo smidde H-råder og smidde stempler alt ;) Men for å spørre dumt. Har ikke du lagt ut smidde stempler i salgstråden din? Eller er dette ett annet sett som du "hadde til overs" bare? Så du vurderer å sette på turban med intet kurder altså? Eller var det turbo med intercooler det het? Samme kan det vært, bare du ikke har sotede hinduer rundt om :P Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 helst BMW SVÆREHJUL-EDITION! Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 Men for å spørre dumt. Har ikke du lagt ut smidde stempler i salgstråden din? Eller er dette ett annet sett som du "hadde til overs" bare? Så du vurderer å sette på turban med intet kurder altså? Eller var det turbo med intercooler det het? Samme kan det vært, bare du ikke har sotede hinduer rundt om :P jeg kan skaffe mange sotede hinduer om ønskelig, det bor en hau (som jeg mistenker er ulovlige) rett over veien her!! De kjører bil men de klarer faan ikke å kjøre ut av sin egen innkjørsel, så om de har lappen er heller tvilsomt! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 Ja, noe i den duren regner jeg med :P Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 jeg kan skaffe mange sotede hinduer om ønskelig, det bor en hau (som jeg mistenker er ulovlige) rett over veien her!! De kjører bil men de klarer faan ikke å kjøre ut av sin egen innkjørsel, så om de har lappen er heller tvilsomt! Det kan nok hende di har lappen, men dem har nok ikke bestått førerprøven i Norge. Kjøreregler i slike U-land er noe helt annet enn her. Klarer du å starte bilen så får du "førerkort" resten finner du ut av selv en gang i livet. (Om du ikke kjøper deg Nissan Patrol, Mitsu Pajero, Toyota Hiace eller andre hirozhima knallerter og sprenger deg selv og 50 andre usyldige i lufta i løpet av kort tid) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 hehe :P Jeg byttet slavesylinder på en drittbil de hadde en gang... klarer noen av dere å gjette hva jeg fikk til betaling?!?!?! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 kebab Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 ikke så mye som ett takk engang! de er ikke i afrika nå lenger! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Men for å spørre dumt. Har ikke du lagt ut smidde stempler i salgstråden din? Eller er dette ett annet sett som du "hadde til overs" bare? la dem ut for salg når jeg fikk tak i 2.3l ja, men gikk tilbake til 2l'r pga problemer med å finne stempler til 2.3l.. så siden det ikke var noen innteresse for dem blir de brukt.. Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet August 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 da var 60lbs dyser kommet i hus :) Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet August 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2011 vel.. vel.. etter å ha fikset alt jeg kunne finne av org jordinger, lagt opp flere nye jordinger, monter "støyfilter" på map sensoren, juster warmup opp igjen til 60 på normaltem, justert req fuel ned igjen til 9, juster på tenningen og justert afr tabellen .. så begyner endelig(!) bilen å sammarbeide.. ^_^ kjekt med slange når man står i garasjen å kø**** med ms'n ;) det ble jæ**** varm i motorrommet på siste ss2, så har gjort noen mods som jeg håper hjelper.. varmeshjold det i framkan er ikke helt ferdig enda.. det er festet i motorfestet å følger motoren, så må stives opp litt for å ikke stå å lage irriterende ristelyder.. teipa fronten på bilen slik at all luft må enten inn i motoren eller igjenom radiatoren.. shimset caster 10-15mm å laget foringen mye strammere.. snudde skivene, kappet hylsa og dro til så jeg ser foringen skviset seg utover :lol: ble faktisk mye bedre å kjøre, mere stabil i fart å mye mindre understyrt, men sliter enda med at den sporer når jeg ligger stabilt i fart på veien.. :mellow: Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet August 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2011 (endret) da var nok et ss2 runde med fcn gjengen unnagjort.. så er vel på tide med en oppdatering.. det var spådd å det ble endel regnevær, så innvisterte i ny gummi før treffet.. til tross av at jeg ikke rakk å mappe ferdig bilen etter problemene pga bbl sensor med brudd på ledningen, fungerte bilen ganske greit.. gikk ikke akkurat fort, men understellet fungerte MYE bedre enn sist.. nesten all understyring er blitt borte uten at den ble noe mere plagsomt overstyrt.. men det er mye rom for forbedring enda og har fortsatt deler jeg ønsker meg, så håper på bedre tider neste gang :) havnet på 3 plass i min klasse igjen med disse tidene.. 3 Plass. k3nn37. Sierra Dohc sølv. 1,20.00 1,20.59 1,20.68 1,21.72 1,21.83 så når jeg kom hjem på kvelden ble bilen parkert i garasjen med ræva i taket for montering av dette.. 19mm stab stag bak fra sierra 4x4 cossi.. :D Endret August 15, 2011 av k3nn37 Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet August 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 detter stadig inn deler her :) å nå på lørdag ca kl 7 bestemte jeg meg for at sedan trengte en ny motor.. så nå i kveld står den slik.. noen som vil gjette "oppskriften" ? :P Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg