RsTurbo94 Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Fjerning av batterikasse ;) Sette batteri baki ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 trenger litt mere plass til innsuget ja.. her må alt annet vike for motor ;) hadde egentlig håpet på å montere innsuget før fcn treffet hos hebbe i sigdal, men det viste seg at jeg ikke hadde ny innsugspakningen på "lageret" alikevel :shutup: så jeg bestilte noen nye fra burton for et par dager siden.. i dag kom pakken fra burton, men gjett hva som mangler.. fikk alt jeg bestilte bortsett fra innsugspakningen!.. :mad2: :angry2: har dukket opp en ting til her å som jeg mistenker dere liker.. :P trur ikke jeg har nevnt dette, men det ble å kjøpt inn cossi alu radiator og alu rs500 ic for bruk sammen med tingen over :rolleyes: Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 er vel det som kalles "bilpleie" når du har gått til innkjøp av en sånn føner :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2012 det blir nok neppe noe pleiende å få på den turboen, for her skal det lades skikkelig ;) ......................... da er battieriet og batterikassa sveiset fast på sitt nyte hjem, bittelitt lengre bakover i bilen å inn i torpedoveggen enn org.. akkurat flyttet nok til at det blir plass til innsug :D tragisk at dette ikke er org plassen til batteriet.. passer jo mye bedre her ;) Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 klarte endelig å rote meg til å få beste runden min fra ss2 i 2011 på nette.. Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 da står bilen klar til avreise til fcn treff hos hebbe i sigdal :D tok litt bilder av intriøret nå som det meste er på plass.. fått på plass beltene mine :D Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Februar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2012 Ser bra ut dette. Ut å rase litt på bane da :D Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Hva slags målere er det du har på det bilde ? :) Og, hvilket merke er de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 (endret) stack pro controll EGT, stack pro controll vann temp, stack pro controll olje trykk, phormula KS-4 og Innovate LC-1 3795.. i tilegg så er det gjemt shiftlight i org klokke plasseringen.. å stack pro controll olje temp er på vei inn i dn siste plassen i bunn der.. ;) de stack målerne er virkelig praktiske å ha i en slik bil.. vann temp måleren styrer ene radiator viften min og alle målerne kan stilles inn til å bytte farge etter status.. på mine har jeg satt blått til low warning, grønt til normalt og rødt til high warning.. :P Endret Februar 12, 2012 av k3nn37 Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 da var iskjøringer overstått og bilen går fortsatt uten vesentlige skader :D eneste var at jeg mistet ene skiltlyset mitt, men det er jo bare litt plagsomt :ahahahhaha: heldigvis var anders flink til å ta bilder som vanlig, så ble heldigvis noen skikkelige bilder av tralla.. jeg fikk laget ferdig kamera feste mitt og stilte med full ladet kamera, men glemte å stille dem inn skikkelig.. så det hele ble bare komisk siden man ikke ser ut av bilen :hammer men når jeg var ute å kjørte i dag, så møtte jeg en f*** kje**ing i en toyota som tydeligvis var ALT for stor for hu.. så jeg måtte velge mellom brøytekant eller toyota!.. valgte sefølgelig brøytekant, men nå har jeg 1 stk knust blinklys på høyre side :deng:deng:deng Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Men alt i alt, så er ikke ett knust blinklys og ett manglende skiltlys galt hellerda, etter en dag med lovlig idiotkjøring og sladding :P Skal forsåvidt ikke klage da, så lenge det gikk såpass bra med bilen alikevel, selv om blinklyset kunne vært spart ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2012 har foresten dukket opp en slik stack pro controll olje temp måler her nå.. :) Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 De målerne du snakker om, hva betalte du for de? Og hvor kjøpte du dem? Trenger noen målere til Kingcaben, siden jeg skal øke på med mere trykk ol. trenger ivertfall turbotrykk, eksostemp, og oljetrykk i første omgang. Og de fargene virket jo veldig praktisk.. Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 kjøpt de fleste fra kollevold.. de ligger fra ca 1500kr til ca 2700kr pluss frakt osv.. så jeg har langt over verdien på bilen bare i stack målere :lol: Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Februar 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2012 Såpass ja! Men så er det ikke jalla målere heller.. :) Men en ting jeg lurer på, hvordan blir det å kjøre ITB og Turbo? :/ Hvordan blir det med intercooler osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg