ZyNTeX Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 K3nn37: Med tanke på det du har oppgradert og kommer til å gjøre, så er det vel fortsatt slik at du får beholde skilter på den alikevel slik den står? Tenkte da med bl.annet ny diff, bakstilling osv. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Skal bli artig å høre lyden i denna :D lyden kan beskrives med et ord.. ståpels :thumb :D K3nn37: Med tanke på det du har oppgradert og kommer til å gjøre, så er det vel fortsatt slik at du får beholde skilter på den alikevel slik den står? Tenkte da med bl.annet ny diff, bakstilling osv. jeg har alle org deleen til forstilling, org motor, org girkasse og bakstillingen blir byttet ut som en enhet.. så i verste fall kan bilen bli helt org til en tur på bt i løpet av noen dager :angelsmili: er det som er det fine med sierra'n.. 10stk bolter så er hele bakstillingen nede og 10stk foran så er girkasse, motor og hele forstillingen nede :hammer ------------ da er ivertfall jobben med ny bakstilling begynt.. liten lett jig for å få nye "foringene" på rett plass.. og di nye "foringene" klar for montering.. Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2012 skjer som vanlig litt ting i garasjen.. fant jo sefølgelig endel rust å.. så kanskje jeg burde sveiset det snart.. :P er jo bak all viktige innfestninger, så haster ikke så mye liksom :lol: Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2012 etter mange timer med måling under bilen, sitter endelig traversen riktig og rett i bilen med de nye "foringen" pungtet fast.. Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2012 alu deksel med kamføler på gang.. bare litt lakkering å finpuss igjen :) Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 bytta framfanger,bakfanger, lykter, blinklys, monter sideskjørt og 17" hjul.. klar for sommer :) Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2012 Får bare håpe været holder seg like bra fremover da. Var så vidt det kom noen snøkorn på Raufoss i dag når jeg var over en tur. Det skal da sies at det ikke lavet ned, men man så det snødde så vidt ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2012 ja, det gjorde det her å.. satt litt i bilen med pc før jeg kjørte ned til byen i går kveld og å når jeg så opp for å kjøre var det jaggu snø i lufta gitt.. var foresten nesten på raufoss i går på mappings runde :P Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Var foresten nesten på raufoss i går på mappings runde :P Bah, skullesagt ifra så jeg kunne sett bilen live! Har vært på Raufoss nå ett par dager etter hverandre i forretningssammenheng ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 styggen er ikke så mye å se på egentlig.. :P grunning, lakkflassing, rust og sikkert 4forskjellige sølvfarger gjør det ikke akkurat til noen glassbilde :hammer Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Rå sierra! :D :ford: Kom til Tr. heim så skal dere få se snø :hmmmmmmmmm: Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Rå sierra! :D :ford:Kom til Tr. heim så skal dere få se snø :hmmmmmmmmm: What?!? Nei takk! Får heller bygge bil som klarer å sladde på sommeren, så kan snøen holde seg langt unna disse trakter for min del ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Ja, den jævla snøen kom jo tilbake etter at det hadde regnet non-stop i 3 uker eller noe slikt.. -.- Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Rå sierra! :D :ford:Kom til Tr. heim så skal dere få se snø :hmmmmmmmmm: takk.. :) den er langt ifra pen, men den har sin skjarm :lol: nææ.. snø har jeg fått nok av :P jobber uten som blikkenslager, så jeg er meget fornøyd med å jobbe ute med t-shorte :D mottoren har ikke noe store problemer med å spinne løs på tørr asfalt lengere for å si det sånn.. det er MYE verre med lammelen, den klarer snart ikke holde igjen litt hard giring og definitift ikke burning på 2gir :chairshot å den var ny når jeg satte inn 2.3'n for under et år siden :knock: forbanna luk dr*** :shake Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 4, 2012 Rapporter Share Skrevet April 4, 2012 Hvordan er mulighetene for forsterket clutch til denne? Kan det passe fra noen annen type Sierra? Selv om bilen ikke er fin å se på så kunne jeg tenkt meg å høre lyden av motoren i virkeligheten og ikke bare på film. En rå sugemotor er alltid gromt! Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg