k3nn37 Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2010 skjer lite her om dagen egentlig, men er for en gangs skyld tidlig ute med å bytte til vinterdekk :) har å satt på nye ekstralys etter oppryddingen i releene.. Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 (endret) hei.. en liten stund siden jeg har oppdatert nå.. litt vanskelig å komme seg på nettet med pc som sa takk, farvel og hade.. hehe :P har jo sefølgelig gjort litt på bilen :) bygd om polene og satt inn optima batteri, ble fart på starteren nå gitt :lol: har vasket og ordnet litt i motorrommet.. begynner å se ganske greit ut nå :) vasket panseret under å.. det gikk fra grå/svart til sølv igjen ^_^ satte på noen artige klistremerker her om dagen å.. hehe :P er det foresten noen som vet hvor mye amper de forskjellige org dynamoene gir? fikk man 90 amper dynamo org på dohc? har satt på endel lamper på bilen nå, så skulle hatt en dynamo som klarer å holde følge Endret Oktober 31, 2010 av k3nn37 Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 lysene som for dynamoen til å slite :P 1060W med lys :hammer ny spylertank har å byttet dyser til de jeg lagde til kombien som dusjer ruta istedefor de org som sikkler litt i hjørnet Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet November 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2010 fikke endelig en pakke i posten som jeg har ventet lenge på :D Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet November 8, 2010 Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 Blir nok ikke noe problem med å se i vintermørket nå!;) Skulle hatt bedre lys på bilen min også, men lurer på om jeg skal kjøpe meg en vinterbil istede.. Men hva er det du har fått på panseret? :s Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 8, 2010 Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 panser BH :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 jepp.. å etter hva jeg skjønte fra fabrikanten var dette den siste de hadde:thanks driver jo å gjør klar bilen for eu godkjenning for tiden, så nå er motoren så godt som org.. effektmessig ivertfall.. har tilomed satt på helt org eksosannlegg med 2stk kat og org manifoil.. går pokker meg dårlig nå :hammer nå er det bare å ordne opp i litt ekstra lys, målere, sotingen på frontrutene og titte etter rust.. så er det eu kontroll :fatality: Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 Litt utenom det vanlige å se en sierra med bh :) men tøft ble det! litt OT kanskje, men hvor mye gav du for det batteriet ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet November 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 RsTurbo94@ ja, dette er den eneste bilen jeg har sett med det :) det bilde lyver litt da.. grøftelysene er egentlig skikkelig gule :D måtte ta den av igjen da. panser bh og snø/is hører liksom ikke sammen.. det røde optima batteriet? 2600kr eller noe sånt.. Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 12, 2010 Rapporter Share Skrevet November 12, 2010 hehe ;) litt stiv pris men :p ja, panser bh skal egt ikke brukes i regn, snø osv.. samler seg rust under der trur jeg. ( hvis jeg har hørt riktig) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet November 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 :drive2 Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Hva har skjedd her?:S og kan du fortelle meg hensikten med den panser bh'n?:P Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 hensikten med panser BH-en er og beskytte panseret mot steinsprut Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet November 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 B1dik2@ hensikten? hmm.. mest for stilen sin skyld :P ---------------- da er bilen på veien igjen etter en hektisk dag i garasjen :D alt er bra med motoren og fikk satt på en ny ledning til dynamoen så nå lader den litt bedre :) litt bilder av skadene.. har egentlig hatt mye flaks når jeg første skulle treffe de bunnpanne dreperenen.. bare litt mere mot passasjersiden så hadde de treft stab staget å det ville ikke sett fint ut og litt mere mot midten hadde de treft girkassefeste og kanskje diffen.. Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet November 16, 2010 Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 Da ser jeg virkelig ikke poenget med panser BH! Betaler heller for å få opplakert panser enn å forpeste bilen med slikt. få den vekk! mye kulere uten;) Men hva faen er det du har jort med bilen'a?;o Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg