k3nn37 Skrevet November 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2010 (endret) bare panser bh'en blir litt teit ja, men den skal på igjen til sommeren.. fordi da skal jeg gjøre stilen litt mere gjenomført :D man betaler ikke for opplakkering av rase/vinterbiler :P (ikke jeg ivertfall) her blir alt gjort selv :P om du ser i post 86, så ser du der det skjedde.. hadde 60-70km over de trekantede fastsveisede bil dreperenen :hammer de er neste netopp blitt satt opp, fordi jeg har kjørt denne snarveien mange ganger før uten problemer angry2 bilen ble foresten gjort kjørbar igjen på søndag slik at jeg kom meg på jobben.. dvs byttet bunnpanne og rettet opp traversen.. litt bilder av traversen før og etter.. den ble å helsveiset et parti på midten for litt mere styrke.. som dere ser har den faktisk bunn og toppen delt seg helt.. fikset eksosen, tok oljeskift med filter og ordnet opp i lysene mine i løpet av mandagen, men på tur hjem fra jobben skjedde dette.. Endret November 16, 2010 av k3nn37 Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet November 17, 2010 Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 Da blir egentlig hele poenget med panser bh også borte spør du meg;) Men får se hvordan det blir til sommern da:) Blir vinterbil på meg også om ei ukes tid vil jeg tro. Går ikke å kjøre bil med 40-50 mm senk og 225 dim på vintern! fyfaen Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2010 ja, trur den kan bli grei til sommeren.. med ca60mm senk og 16"x8"felger med litt strekk foran på gummien, panser bh ++ :D jeg kjører -40mm på denne nå med -en runde foran.. går fint det :P det subber litt noen ganger, men den tåler det som regel :P dekk dimen jeg kjører på nå er 165/60? 14".. ikke spesielt heftige greier, men det blir bra med feste og det er det som teller.. om jeg snur bilen 180grader(slik at jeg rygger) i 60-70km og gasser i 2-3gir kjenner jeg at bilen setter seg og vil den veien hjula går.. står aldri stille å spinner liksom om dere skjønner :drunk: Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet November 18, 2010 Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 Skulle gjerne hatt den dekkdimensjonen selv! Og gjerne et justerbart coilover kitt også! Men orker ikke bytte felger og dekk siden dekkene er nesten nye, så da blir det å bytte mondeo vraka mot en gammal subaru l serie istede:D (Desuten ser den jo jævli fet ut da) Enda kleinere dekk dim på den, enn det du kjører på Sierraen:P Blir nok bra til sommern ja! Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet November 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2010 om vinteren hender det jo at denne bilen er utenfor veien å dytter litt snø, så gidder ikke gjøre noe tøft utvendig da.. da er det skliplater, lys og feste som er tingen :D å da er funsjon proiritert foran alt :P "pizza kutter" hjul ser teit ut, men man for skikkelig bra feste :D å det må man ha når man er på feks isen på siggdal i 150km sidelengs :partyon: er derfor lysene mine står så "rart" innstilt også.. kjekt med lys ut til siden når bilen går sidelengs ;) Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 haha, du er ikke vant med å kjøre så mye rett frem altså:P Er ikke mange som vender lysa utover med tanke på bedre lys i skrens:) God helg foresten!:D Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet November 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 pokker.. Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 skjedd?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet November 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 solskjermen traff ruta :/ Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 solskjermen faktisk , den var ny :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet November 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 ja, må si jeg ble rimelig overasket selv:hvaskjera Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierdudet Skrevet November 20, 2010 Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 Du er serriøst uheldig med bil har jeg funnet ut =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet November 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 Du er serriøst uheldig med bil har jeg funnet ut =D tja.. vet ikke helt om uheldig er hele årsaken til alt, men oversattsing kan å ha noe med det å gjøre nå er iverfall ruten byttet, så bilen har fått seg en helt ny frontrute:D Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 skjer ikke veldig mye er om dagen faktisk, men østlandet har jo blitt dekket av slik hvit, lett og kaldt vann som er ganske morro å kjøre på :P å bortsett fra det så går bilen enda med ms'n.. er et forferdelig virvarr med grafer og tabeller for å få bilen til å starte like lett i -30 som +30, men nå er det -20grader å den starter enda :ford: :D Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2010 her trengs det mere strips gitt :P Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg