Gå til innhold

k3nn37's sierra dohc 8v med sugetrim..

Ranger emnet

k3nn37

Anbefalte innlegg

• Svar 530
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikk litt garasjetid å går, så fått fikset litt småting med bilen :)

"sydd" sammen igjen front leppa..

DSC07244.jpg

hadde oppstått et pussig problem med bakstillingen på seden..

hadde samlet seg så mye snø og is under bilen og på bakstillingen at jeg nesten ikke hadde noe fjørings vei lengre blink.gif så den ble mildt sakt "litt" stompete å kjøre ph34r.gif

skjekk inni fjøra.. det er der problemet ble..

DSC07252.jpg

dette er bare snø fra bakfangeren.. som hadde blitt så fyldt av is og snø at den ble helt massiv og var som å sparke i en stein laugh.gif

DSC07255.jpg

har å måtte fikse på spyledyser opplegget på+ bilen, siden de jeg lagde til kombien som dusjer på ruten ikke tålte minusgradene og knakk glare.gif så nå er det to dyser som fulgte med spyletank kittet som sitter på bilen.. de har 2stk dyser slik som org, men er mindre hull så er ikke som 4stk hageslanger på ruta tongue.gif

Endret av k3nn37

*1986 3dørs is (solgt)

*1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd

*1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har lest riktig på ford forumet, så er det en slags måler til datasprutet, ellno? så du slipper alle slags andre målere?

stemmer det ja.. har fått prøvd den i bilen nå, men for ikke noen signaler fra ms'n.. så må prøve med en anne kabel og se over kortet litt i morgen alacocaina

DSC07299.jpg

Endret av k3nn37

*1986 3dørs is (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell, no ska eg ikkje si att dette er rett på noen måte da eg ikkje har ide på kordan han har gjort det... men, om diffen er sleten nokk så sperrer den som faen ;) ellers, som ble gjort her da vi hadde en diff som va i bra stand men trengte sperre uten muligheter for sveiseng... da va det og tappe olja av den og kjøre en stund for og så fylle på men en grise tykk olje og nokk sag spon :D sperra som fan den, holdt gjorde det og :P (mercedes så klart ;) )

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

j_loftaas@ den gammel diffen min fylte jeg full med fett og div for å gå til å sperre, men da for ikke lagrene noe smøring så uler som bare f*** etter bare en sesong med mange bakdekk.. så denne diffen for smøring fra vanlig olje :) å foresten.. en diff fylt med dritt uten bare uten smøring sperrer ikke så bra på asfalt.. denne lage 2spor rett fram :thumb uten noen ulyder eller noe og når man jekke opp bilen går fortsatt bakdekkene hver sin vei, så det er ingen forskjell på diffen før man åpner diffen eller prøver å spinne :cheers:

turboolsen@ om alt er utprøvd er det jo ingen vits å si det.. :fingers:

*1986 3dørs is (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, som eg sa så va de bare min erfaring da eg ikkje har ide på kordan du har gjort det (shimsa noe greier inni? :P ), men den diffen vi fylte med drit funka knall på tørre asfalten den, sperra som fan på begge rett fremm :D men alt annet eg har brukt av differ har blit sveiset da en er 100% sikker på at da sperrer det hele tiden :D :P

og morro prosjekt foresten :) (om eg ikkje sa det i tidligere inlegg :P )

jim

-Audi A6 2.5tdi familie vogn

-Merc w201 300TDT

XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil)

XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil)

Xyamaha Fzr 600 gammel mod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd å få skjermen til å virke noen ganger nå, men fortsatt ikkeno resultat.. har gått igjenom korter og loddingen sikkert 100ganger til nå, men finner overhode ingen feil.. så nå har jeg lagt den på hylla inntil vidre.. for så j***** leia av elektronikk som ikke virker, så da er det best å legge det bort noen uker før ting for vinger whistling.gif

ellers så har tenkt til å prøve med xenon på sierran ph34r.gif eller nærmere bestemt i fangeren..

rimelig spent på hvordan det blir å kjøre med kontra 1oow h3 biltema gold pærene jeg kjører med nå.. smile.gif

DSC07316.jpg

*1986 3dørs is (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider