k3nn37 Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2010 hehe, som eg sa så va de bare min erfaring da eg ikkje har ide på kordan du har gjort det (shimsa noe greier inni? :P ), men den diffen vi fylte med drit funka knall på tørre asfalten den, sperra som fan på begge rett fremm :D men alt annet eg har brukt av differ har blit sveiset da en er 100% sikker på at da sperrer det hele tiden :D :P og morro prosjekt foresten :) (om eg ikkje sa det i tidligere inlegg :P ) jim har bare min erfaringer å gå på jeg å.. så mener ikke å påstå at diffen din ikke sperret, men min ville aldri det.. takk, altid hyggelig å høre at folk liker tråden og det jeg driver med.. Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Desember 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2010 hehe, men det er bra :) joda, altid innom og ser om det er noe nytt her og på langtids prosjektet ditt :) men føler eg aldri har noe vetigt og skrive så da blir det ikkje skreve noe :P jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 ikke alltid jeg har noe bra å si heller, men men :P fint å høre at noen følger med:) slik ser foresten lyset fra de nye xenon lysene ut.. de er traffiklys grønne til de blir varme, så går de mere over til gult med litt orange i :P Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 lage en plate over og skjære ut en mann, så har du traffik lys :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 vert ute å kjørt i løs snø gitt plnen er jo å fikse opp igjen grenrøret og 2,5" eksosanlegget som var på bilen i sommer, så har kjøpt inn litt deler til det.. Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 Får si som vi sier her jeg kommer fra: Bi tykje jæft dædær! ;) GOD JUL!:) Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 God Jul! :D Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 vel.. bilen startet ikke på julaften pga manglende gnist.. så har byttet coil, men batteriet hadde ikke nok strøm.. så må jo få ladet opp igjen optima batteriet mitt, men det er vist ikke bare.. bare.. How do I charge a deeply discharged battery? If an OPTIMA is deeply discharged (below 10.5 volts) most basic chargers will not supply a charge. Also keep in mind an OPTIMA will not recharge properly if treated as a regular flooded or gel battery. To charge the battery, you can wire a second fully charged automotive battery (12+V) to the discharged AGM in parallel (+ to + and – to –). Then hook up the charger to either battery, setting the charger at 10 amps. Leave for two hours, monitoring frequently. During this process if the discharged battery gets very hot or if it is venting (hissing sound from vents) then stop this process immediately. When the discharged battery reaches 10.5 volts or more, remove the standard battery and continue charging the AGM until fully charged. For normal charging a relatively low current, such as one or two amps can work well, but when the battery has been deeply discharged, some sulfation of the battery plates may have occurred. If you charge at 10 amps, the higher current will help to break up this sulfation. If you have an automatic charger, let it run until the charger indicates charging is complete. If you have a manual charger, you can get a rough estimate of the charging time in hours of a completely discharged battery (11.2V) by multiplying the capacity (amp hours or Ah) of the battery by 1.2. If your battery is not completely discharged the time would be less. In most cases these steps will recover the AGM battery. It’s okay for the AGM battery to get slightly warm during the charging process. If it’s hot to the touch it means there’s a short and the process should be discontinued. så nå har jeg koblet opp no h***** greier for å prøve å få strøm på batteriet igjen :lol: Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 liten film av sedan fra året som snart er over :D kx5r_4OFavo Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 endelig har det vert litt varmere vær her, så har fått gjort litt i garasjen :) skulle egentlig bare se over forstillingen og fikse litt småting, men begynte dagen på youtube med drifting videoer.. så da jeg fant ut at begge masjettene og enen eneleddet var på tide å bytte ballet det fort på seg :P så fant fram et "nytt" tanstag og skrudde det fra hverandre for å prøve å få litt mere rattutslag på sedan :rolleyes: er jo ikke all verden med mere rattutslag man for uten å dreie av leddene, men alt hjelper ;) har å fått bygd om på skliplata så nå kommer det nok ikke så mye snø i motorrommet lengere ^_^ klikk på bilde under, er film ;) ble veldig grei høyde under bilen med nye bukkene gitt ;) å her er de ikke på topp engang, kunne ikke ha de høyere fordi hengefeste tok i gulvet :lol: Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2011 (endret) skliplaten ferdig montert :) Endret Januar 2, 2011 av k3nn37 Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 kanalsveising.. var så ille at det selve kanalen, innerkanalen og den veggen man ser inni bilen var rustet opp i bunn.. deler av det kanalen har vist seg å ikke være stål så jeg viste de var dårlige, men viste ikke at det var SÅ ille ikke rart den har vert sykt myk her blir styringen marskinert for å få mye mere rattutslag, for å kunne ligge enda breiere.. målet er å kunne komme baklengs i svingene slik dem driver medd i formula drift for tiden.. sladder med ca 85graders vinkel nå før det snurrer, men de siste gradene for å passere 90grader er krevende :mekke: Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3nn37 Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 lite med komentaret for tiden gitt :S her er ivertfall et bilde av feridige marskinerte styrestag.. har montert stagene i dag å det ble stor forbedring.. hvir jeg skulle hatt noe mere utslag enn det jeg har nå må jeg skaffe meg nye mansjetter til tanstaget og nye felger eller bygge kraftig om i innerskjermene og hjulopphenget :P har å fått sveiset ferdig kanalen, måtte bytte alt fra 3cm inn på gulvet og utover.. så mildt sakt mye jobb :/ Siter *1986 3dørs is (solgt) *1992 5dørs dohc - langtidsprosjekt prosjekttråd *1991 4dørs dohc - Weekend Warrior.. prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Ser bra ut!! :D Kan du legge ut bilde hvor mye utslag du har fått nå? Og, gjerne sleng ut hvordan du gjorde det på pm eller her :) Fikk lyst å lage slike at bruttern sin cossie også! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Synes du kan legge ut en ny film av hvordan det ble med de nye sturestaga? Så får kanskje jeg lyst til å få tilbake bmwn igjen også:) Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg