Gå til innhold

Ny Audi A4 Allroad bestilt. Nå eid i ett år

Ranger emnet

Audi-quattro

Anbefalte innlegg

• Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eneste ulempen frem til 2014 er at du kun får inn NRK og P4...

Nå sparte du meg for 4300kr :D TAKK AL3X!

Hører praktisk talt bare på mp3 og CD ;)

Altså, skal ikke ha bilen i mer enn ca 5 år, så er det bytte. Kjøper heller DAB hvis/når jeg ser behovet for det om litt over 4 år :)

Men lurer fremdeles på om noen sett en slik lastekantbeskytter som de selger på møller, er det bare tull å kjøpe eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok til å bli flere og flere som går over til Dab. Fm nettet prioriteres ikke lenger.

Jeg hører mye på cd/mp3 osv , men er veldig glad for at jeg har DAB radio i ene bilen.. Spesielt når en kjører der det er dårlige FM forhold så er DAB fortsatt krystallklart hos meg. Men det finnes også steder i norge der det ikke er utbygd DAB.

FÅr inn masse NRK kanaler, ikke bare 1!. Samt P4.. Og flere er på gang.. Synd de gamle RNS-E enhetene ikke har DAB adapter enda.. Om det kommer skal jeg handle... :)

Spent på hva noe slikt vil koste i ettermontering da det er egen antenne osv..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok til å bli flere og flere som går over til Dab. Fm nettet prioriteres ikke lenger.

Jeg hører mye på cd/mp3 osv , men er veldig glad for at jeg har DAB radio i ene bilen.. Spesielt når en kjører der det er dårlige FM forhold så er DAB fortsatt krystallklart hos meg. Men det finnes også steder i norge der det ikke er utbygd DAB.

FÅr inn masse NRK kanaler, ikke bare 1!. Samt P4.. Og flere er på gang.. Synd de gamle RNS-E enhetene ikke har DAB adapter enda.. Om det kommer skal jeg handle... :)

Spent på hva noe slikt vil koste i ettermontering da det er egen antenne osv..

Sikkert ikke utbygd her i nord-norge, vi fikk jo sist digitalt bakkenett- ingen grunn til å tro at det kommer til å være annerledes med DAB radio :)

Ville heller prioritert cruise-controll enn dab, siden man kjører bil-ikke bare hører på radio ;)

Endret av Audi-quattro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nå litt i brosjyren. Audi concert stereo med SD-kortleser, hvor plugger jeg inn minnekortet? ;) virker dette like bra som å ha ipod koblet til?

Den har en egen "slot" for minnekortet til venstre på spilleren ;)

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider