Gå til innhold

Ny Audi A4 Allroad bestilt. Nå eid i ett år

Ranger emnet

Audi-quattro

Anbefalte innlegg

• Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor skal jeg kjøpe ny bil til 500,000 når jeg bare kan ta med en splitter ny demobil hjem om jeg vil?'

så derfor har jeg en 12 år gammel bil;) (som by the way hadde rævkjørt det nye kjøretøyet ditt som kommer til og tape seg max i kr de neste 3 årene)

Så du mener at to foreldre (med velskapte barn) burde slutte i jobben som jurister å bynne som bilselgere fordi da kan man ta med seg demobil hjem i helga så man kan 'spare' penger (selv om lønnskuttet hadde vært større)? :D

SKJER IKKE!

Ikke alle er bilselgere, tvert om, de ferreste! Så, hva foreslår geniet turboolsen at menigmann gjør, når man er genuint interessert i biler og har et hjerte for kvalitet og utseende, samt er miljøbevisst og liker en frisk motor? Hva foreslår du?

Hadde jeg vært ute etter bil som kunne rævkjøre andre, hadde jeg ikke kjøpt denne, såklart Einstein!

Men hadde våre biler kollidert i 60km/t, så hadde jeg levd og du vært død...

Du viser ikke bare lite intellekt i innlegget ditt, men også lite forståelse for andre mennesker.

Endret av Audi-quattro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink å reklamere for å være en god selger det skal du ha... Du får folk til av bestille biler når du skriver sånt:P er det mulig å være så spydig i kommentarene? trenger ikke å være så jævlig frekk:P

Når en mann har kjøpt seg en ny bil, så er det en ny epoke i livet! ikke langt unna hvertfall;) så ikke gidd å vær sånn:P si det der til en kunde som du har i "butikken" din:P

Kan låne med meg biler til 700.000 der hvor jeg er lærling, men har fortsatt lyst på min egen NY bil:P mye diggere å kjøpe en NY A4 allroad enn å kjøre rundt i din bil hvertfall, for jeg har prøvd begge deler så det vet jeg veldig godt:P

So what om man taper penger på det? hvem har hatt de beste kjøreturene av deg og han som har kjøpt seg helt ny a4 allroad? det sier nesten seg selv...

Og ja! jeg kjører en gammel volvo, men jeg driter ikke ut andre som kjøper seg ny bil:)

Lykke til med ny og veldig fin bil trådstarter:)! håper du blir veldig fornøyd med "tralla" di;)

Ble et langt innlegg, men selgere som henger ut "kundene" sine irriterer meg:P fordi uten kundene, så mister selgeren jobben sin!!

Hjertelig takk for at noen ble født med større hjerne enn andre! ;)

Flott innlegg, takker for det! :)

Skjønner ikke hvorfor folk må hate på andre, men men...

Gleder meg noe sinnsykt til bilen kommer! :cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får legge ut bilder av bilen når den kommer:D mulig jeg har oversett noe, men hvilken farge har du bestilt i?:)

Det skal vi vel få til ;)

Meteorgrå perlemutt ble fargen ;)

Er så mange som er bestilt i sort, sølvgrå og teakbrun.. ville ha noe litt annerledes. Fargen er jo også meget pen syns jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe dette var da nærmest underholdende eller hva? :D

Man har fartsgrenser av flere gode grunner, så ikke lurt å kjøre alt for fort.. Men syns mellomaks er viktig og det var da denne dieselmotoren ganske flink til syns jeg, 320nm holder i massevis ;) Etter at garantien er gått ut blir det kanskje chip også, 180 hk og 420 nm! :D

Orker ikke prate med jurist-folk? Eier du ikke folkeskikk?

Jaja, kos deg med din bil og de du drasser med deg hjem etter jobb- men hold deg på en annen tråd så treffes vi forhåpentligvis ikke mer og slipper å være uenige (og jeg slipper å kaste bort tiden min på heller triste innlegg fra din side ;) )

Godt Nyttår! Nyttårforsett: vask munnen din og anskaff folkeskikk! ;)

Endret av Audi-quattro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at siden han ikke nevner hvilke biler han selger så er det nok ikkeno å skryte av.. Han selger nok brukte John Queer traktorer siden han nevner at en ny Audi Av ryker mer enn en trimma traktor..

Skikkelig voksent "min turbo er større enn din" HAHA

GODT NYTT ÅR!!

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider