Gå til innhold

Ny Audi A4 Allroad bestilt. Nå eid i ett år

Ranger emnet

Audi-quattro

Anbefalte innlegg

avblendbare sidespeil anbefales også.. Solgardiner på sidevinduene bak om dere har unger?

Førerinfosystem med farger er også fint.. koster 4640,-

Lyspakke er ålreit....2450,-

Sort taktrekk anbefales. 3280,-

Tenk også på å få DAB radio forberedelse.. Det er ikke så altfor lenge før FM nettet skal slås av.

Men blir fort noen titusener når en velger på litt.

FAEN, tenkte ikke på DAB! Hvor lenge er det igjen av FM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker! :partyon:

Lurer på om jeg kan ta bilen på andre verksted enn møller i tromsø?

Traasdahl skal vel kunne fixe en ny audi?

Lurer på om jeg ikke bare skal ta ALT på møller tromsø til garantien går ut om 3 år, så tar jeg den til et annet sted! ;)

Jeg ville valgt merkeverksted og så bytte til Traasdahl.. Kurt som er mekaniker der er konge ;)

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, høres ut som en god idè!

Blir billigere og bedre, er ikke så mye som må skiftes di første 3 årene uansett, service og bremser ;)

Hadde min på service i forrige uke og det var ikkeno å utsette på bilen annet enn at mekanikeren lurte på hvordan han skulle få løftet bilen.. Den er griselav nå..

Garantien dekker det meste uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min på service i forrige uke og det var ikkeno å utsette på bilen annet enn at mekanikeren lurte på hvordan han skulle få løftet bilen.. Den er griselav nå..

Garantien dekker det meste uansett ;)

HAHA! :D

Tenkte litt på hvordan Mission her på forumet hadde klart å skifte til venterdekk :D

Det meste går på garantien ja ;)

Hva tror du om å få montert DAB i 2014 uten at jeg må kjøpe en jalla sølvgrå radio? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! :D

Tenkte litt på hvordan Mission her på forumet hadde klart å skifte til venterdekk :D

Det meste går på garantien ja ;)

Hva tror du om å få montert DAB i 2014 uten at jeg må kjøpe en jalla sølvgrå radio? :)

Hehe alt går :)

Jeg tror nok at når DAB tiden er inne så vil jeg tro at med så pass "nye" biler vi har så kommer det nok en løsning på det ;)

Her kan du lese mer om DAB om mer snadder som kan ettermonteres:

http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p986_DAB-Digital-Radio---Retrofit---Audi-A4-8K.html

Endret av Fastlane09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe alt går :)

Jeg tror nok at når DAB tiden er inne så vil jeg tro at med så pass "nye" biler vi har så kommer det nok en løsning på det ;)

Her kan du lese mer om DAB om mer snadder som kan ettermonteres:

http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p986_DAB-Digital-Radio---Retrofit---Audi-A4-8K.html

For en mainn du e! :D

Hadde vært kult å få fixa needlesweep å litt stasj til Allroaden når den kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en mainn du e! :D

Hadde vært kult å få fixa needlesweep å litt stasj til Allroaden når den kommer ;)

hehe det er så sinnsykt mye man kan "døtte" inn i bilan at det "halle kunne ha vært nok" mye nordnorske utsagn hær :)

Du kan endre drl eller ledlysa foran til å lyse sterkt hele tiden, needlesweep, tilt på speil når du legger bilen i revers osvosv, skal se om jeg ikke finner link til dette også til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du e fansteikimæ (faen-steike-meg for dokker andre) en maskin! :D

Tror jeg holder meg til needlesweep å s-line krom-potter og kanskje noen 10 eikers 18 tommere når dekka på di nye 17 tommerne er utslitt ;)

hehe, hvis du like å google så finn du ALT du måtte ønske å veldi mye ting du kommer til å ønske dæ!! haah

Lenke til kommentar
Del på andre sider