espen118 Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Jeg har kjøpt meg In Pro speilhus til bilen min. Der følgte det med en veldig fin og beskrivende Tysk bruksanvisning. I og med at jeg ikke er en reser på Tysk så lurer jeg på om det er noen som har byttet speilhus på bilen sin før? Har skjønt såppas at jeg må skru ut den ene skruen i bånn av speilet, men det hjelper ikke stort egentlig. Håper på raske svar fra dere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Og det er til hvilken bil? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen118 Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Og det er til hvilken bil? Det er til en Golf 2002 1,6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen118 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen118 Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Ingen som har gjort det før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg