Gå til innhold

Trege Haldensere

Ranger emnet


Dammed

Anbefalte innlegg

Jeg gjør det ikke, men vil tippe at kombinasjonen 4 fotobokser på strekningen, kombinert med litt misvisning på speedometeret står for mesteparten av forklaringen.

 

Er det for slitsomt for deg er det bare å kjøre over Berg.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører der daglig (går på HiØ) og har aldri opplevd dette, bortsett fra hvis det ligger en moped eller noe foran i rushtida - alle fotoboksene gjør at folk er litt skeptiske til å ta forbikjøringer.

 

Men jeg håper virkelig du har fått med deg at fartsgrensa er redusert til 50 (helt siden sensommeren), da de driver med graving av ny tunnel i området?

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg vet er at hvis jeg noensinne skulle være i Østfold og ha en svart Celica bak meg skal jeg ligge peeeent, kjøre ujevnt og bremse hardt :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg sjekka så er det kun 50 km/t nede ved den lille brua og ved busslomma nær HiØ. Og det forstår jeg og det er jo selvsagt greit at det går saktere. Men resten av veien hvor det er ikke veiarbeid så er det 70 sone.

 

eiriksmil: hehe, du kommer så og si aldri til å ha meg oppi ræva. Og selv om jeg er det, så bremser nok bilen min ganske mye bedre enn bilene du har, så lenge du ikke har oppgradert bremsene dine mer enn jeg har. :)

 

Jepp jeg bor på Stadion. ;) Sett bilen på Ica parkeringen?

 

edit: Det er ikke du som drev å fiksa ekstralysa?

 

I rushen så går det som regel greit, det er utenfor rush tida så er det helt annerledes.

Endret av Dammed

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, bor du på Stadioen? Da er det nok bilen din jeg har sett noen ganger. Er dessuten noen kamerater fra studiet som også bor der, så det har vært litt sammekomster i festlige lag der av og til i helgene - du får slenge deg med neste gang! :D

 

Jeg tror nok forøvrig at det med at et stykke av veien er redusert til 50, pluss at mange biler tar sjanser for å komme seg ut på forkjørsveien fra skolen slik at resten av trafikken må bremse gjør at det oppstår litt flaskehalseffekt, særlig fra Uno-x og mot HiØ.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva som har skjedd, enten så henger halve Halden på dette forumet, men mange flere holder 70 nå. :P

 

Send meg en PM med hvor det blir fest neste gang da. ;)

 

Jeg har begynt å holde 50 konsekvent for å irritere deg, så det trur jeg ikke.no på.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår