pionersport Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Hei! Har sett at folk legger på folie på bilene sine, å da tenkte jeg, hvorfor ikke bruke folie på bilen min? hørt at dette er en mye rimeligere en lakkering. Er en gammal bil, så ønsker ikke å bruke så mye penger, å har ikke kunnskaper til å lakkere selv. Men spørsmålet mitt er, hvor kan jeg få kjøpt folie? Søkte litt på google, men var ikke så lett å finne ;P På forhånd takk! :m'm: Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Folie er genialt det, koster litt og sette på. Men du finner flere firmaer som gjør dette på gulesider.no ANBEFALER at du sette bort bilen til noen som kan dette! Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 3M har bra folie. Men som nevnt så er det kansje vanskeligere å legge folie enn det er å lakkere så annbefaler også å få noen til å legge det for deg. Og hvis du finner ett firma som legger folie så skaffer de også. Du får helfoliert en bil for rundt 10 lapper ca og det koster fort 30 å lakkere så det er helt klart ett bra allternativ. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Folie er genialt ja! men sitter det like lenge som lakk? lettere/vanskeligere å lage riper? Hvor mye trur dere de skal ha for en scooter også? vis jeg sender bort bilen og scooteren? :) Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 Det må du nesten sjekke opp selv! :) Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg