streetsliderz Skrevet Desember 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 fant bilen min slik på fredag 4.desember, må ha skjedd mellom klokken 16.30- 18.00 sto parkert i gangarstien 31 på ullandhaug i stavanger, tips som kan føre til at jeg får tak i de som gjorde det taes i mot med takk Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 herregud så unødvendig! dessverre er risikoen alltid der i litt mer folksomme strøk. Håper du finner ut av det. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Hvor sto bilen parkert? Kan være lurt å sjekke om det er noen overvåkningskameraer i nærheten, kan være noen firmaer som har det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 i et boligstrøk.. dessverre ingen firma i nærheten bortsett fra en barnehage Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 i et boligstrøk.. dessverre ingen firma i nærheten bortsett fra en barnehage Legg lapp i postkassene i området, der du spør om noen har sett noe eller hørt noe. En liten dusør kan også hjelpe godt :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Finner du ut hvem som gjore det.. så slå dem til di ikke rører seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 WORD! Sånne folk skal ikke få mulighet til å eie en egen bil når de holder på sånn! Blir faktisk sinna merker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MajorLarssa Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 som om jeg skulle sagt det sjæl! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg