Wolf82 Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Jeg skulle ta mg en tur til Tromsø i helgen men måtte brått snu,merket at temperaturen steg plutselig sakte men sikkert.. Temperaturen begynte å nærme seg 100grader ca og stoppet bilen,for å kjøle den ned litt,kjørte så videre hjemmover igjen et pr km og stoppet osv..MEN plutselig etter at jeg hadde ventet en go halv time og sku kjøre hjem og da jeg startet bilen så va temperaturen helt fin og den har vært helt fin nå siden lørdagen.. Bilen er foresten rullet 205.000km,lurer på om det kan være topp pakningen el kanskje termostaten som hadde fått seg et tull tak. MEN vist pakningen er gåen skal ikke da termostat viften slå inn eller,men det gjorde den ikke??? Synes også det er rart at bilen er plutselig blitt bra igjen.. *e frustert* kjøpte jo foresten ny termostat hos "biltema" for ca 20.000km siden. Håper på foruftige svar snart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolf82 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Denne kom kanskje på feil avd har foresten en Golf TDK 1993 model.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Kan være så simpelt så det er litt lite vann i radiatoren\systemet eller at det er luft der... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolf82 Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Kan ha vært luft i kjøle systemet JA men vann var det nokk av i beholderen... Tør nesten ikke ta mg noe langtur me den før jeg evt har fått byttet termostaten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 nå vet ikke eg hvordan temperatuern er der du bor men i harstad er det kansje kaldt nå? det kan jo være du har litt dorligt med frostveske i kjølevannet. så har det frosset i radiatoren men ikke i motoren. da får du det slik du beskriver. (snakker av erfaring) test frysepungtet på kjøleveska di;) Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolf82 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Hei. jeg bor også i Harstad. Kjølevesken ble byttet samtidig som termostaten på for ca 20.000km siden og kjøpte ferdigblandet veske fra bilutstyr nor... Nu sant skal sies så har jeg hørt endel negative ting fra biltema ang bildeler der som ike virker helt opptimalt. Har foresten kjøpt hjul lager der flere ganger og dem virket bare en liten periode (max 2 mnd) før dem gikk i fra hverandre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg