bjirn Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by Vodkakick lada poster faktisk, haha! DET kan du endre på da.. På User CP :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tersomme Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Som flere av dere sikkert vet, så har jo 316 og 318 samme blokka, så der et jo jobben relativt enkel, men kan nok være en ide å bytte ledningsnett og Ecu når du bytter til 325 eller lignende. Du sliter også relativt bra hvis du krasjer med en bil som det syntes så godt at er bygd om.... Er det noen her som har fått godkjent ombygging fra 316/318 til en 6èr motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Vet dette er en gammel tråd.. men uansett. Driver å bygger om fra 318i til 325i. Ser det står her at ledningsnettet er likt. Men hvordan fungerer dette med tanke på at jeg må ha 2 ledninger til for de to ekstra dysene jeg får? Blir jo fra 4 til 6 sylindre. Kan noe som har peiling på dette, fortelle meg hva som må gjøres med det elektriske? lurer veldig på dette skjønner dere... Håper liksom ikke jeg må bytte hele ledningsnettet i bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg