245tic Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Hei Jeg har søkt på jobb som bilselger og skal snart på intervju, dette er en jobb jeg drømmmer om og få. Jeg er 22år jobbet 3år som bilmekaniker og jobber som telefon selger for Telenor bedrift idag, kan også vise til godesalgsresultater som jeg skal. Men det jeg lurer på, er det noen som har no tips til hva jeg burde gjøre osv for å gjøre et veldig godt førsteintrykk osv? Mvh Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 skikkelig håndtrykk ved hilsing og te deg pent så har det utrolig mye å si :) Lykke til !! Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Være seg selv er utrolig viktig. Og høflig uten å smile rundt hele hodet. Vær sånn du er. Hvis du må spille skuespill for å få jobben så kan det bli tøft å jobbe der i ettertid når du vil "være deg selv". :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Iallefall en ting jeg merka jeg burde øvd mere på når jeg var på mitt forrige intervju, er at man ofte blir spurt om noen gode ting ved seg selv, og også noen dårlige. Kjekt å øve på sistnevnte og ikke ta det helt spontant, som jeg gjorde :scared Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...