Ducos Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 (endret) Kjedet meg en uke, så fikk tak i en turbo å begynte arbeidet! laga alt selv etter arbeidstid på jobb, knep slanger å alt til olje å retur, lærerikt og artig:cab Endret Desember 7, 2009 av Ducos Siter - Mercedes 190D 2.0 -> 3.0DT - Mercedes 190D 2.5DT - Mercedes 190E 2.0 turbo - Mazda RX7 Fd3s ( bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Tøft!Vi vil ha bilder :thumb Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducos Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 har ikke fått tatt noen gode bilder, bare et par random jeg tok imellom arbeidet. kan prøve å få til noe bedre etter hvert:) eneste som står igjen er: - en liten oljelekasje, par dråper på bakken når du står still. - Få justert NED turbotrykket, den lader over 0.4 å da får jeg fuelcut, Noen ide'er? wastegaten lar seg ikke justere ned til 0.4 .. kun 0.5+ å da får jeg fuelcut. Skal ikke ha tileggsprut eller noe, skal kun få ned trykket! :idea::cab Siter - Mercedes 190D 2.0 -> 3.0DT - Mercedes 190D 2.5DT - Mercedes 190E 2.0 turbo - Mazda RX7 Fd3s ( bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Fett Fett :) Har en kamerat med an Applause 1,6 mednogenlunde samme oppsett. Vw turbo på en og. Lada greit 0,5 på den uten noe kutt. Men hva med og se etter en annen turbo med kanskje lavere grunntrykk el no? Skjønner at det er lowbudget,men koste på noe går jo ann..hehe Går jo ann og høre med GIK turbo kanskje om mere råd. Ukjent problemstilling og sette trykk ned..hehe Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducos Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 hehe, dette er vinterbilen min:P kostet 6000kr. å har brukt cirka 900-1200kr på dette til sammen, inkl turbo å alt:) er bare på morro, den er godkjent til desember neste år, med mindre noen kommer å sier at de vil kjøpe den skal jeg bare bruke den opp:) skal hel lakkere rx7en å noe stæsj te motorn. Så pengebruk på vinterbilen er ikke aktuelt;p noe sånt som gjør det morro klarte ikke jeg gå forbi.. må vel vær en måte å få ned trykket på? gikk vel greit den 1.6?:D Siter - Mercedes 190D 2.0 -> 3.0DT - Mercedes 190D 2.5DT - Mercedes 190E 2.0 turbo - Mazda RX7 Fd3s ( bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg