Pompiuses Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Skal kjøpe ny bremseveske før sommeren, og har tenkt på en som fungerer ok på bane og gate (nærmere bestemt Ate Superblue Racing). Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne her til lands? Eventuelt andre ok bremsevesker? Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Ate bremsevæske får du hos: http://www.autotuning.no Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by Pompiuses Skal kjøpe ny bremseveske før sommeren, og har tenkt på en som fungerer ok på bane og gate (nærmere bestemt Ate Superblue Racing). Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne her til lands? Eventuelt andre ok bremsevesker? Takker :D Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by Finepix Ate bremsevæske får du hos: http://www.autotuning.no Bare en liten digresjon: Autotuning skulle ha 250kr. pr liter!! :eek: I USA får man samme for 12$ pr liter. Det rare er at bremsevæsken er produsert i Europa så man skulle tro prisene var billigere her enn i USA. Jeg tenkte å bestille fra USA, men siden bremsevæske er "hazardious" materiale så man man ha spesiell tillatelse for å sende det. Hadde faktisk blitt billigere å få tilsendt 1 liter bremsevæske fra USA å få det sendt rett på døra, enn å kjøpe det fra forhandler her til lands. Det er et sykt sykt land vi bilentusiaster lever i :mad: Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg