hvarland Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Hei.. Vurderer å kjøpe meg en Xl7 04 eller nyere, ser at det er et nokså stort spenn i pris.. noen som har gode tips til hva som drar opp / ned på disse bilene her? Vil gjerne vite positive / negative ting om bilen, spesielt om det finnes noe spesielle problem områder (noe alle biler har :-) Fint med all info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Ting og kikke opp for, Får du av hengerfestekroken(den er ulovlig å kjøre med uten henger, og har den stått på lenge så sitter den. Går bilen skikkelig, uten røyk og nykking(Diesel), fungerer ryggelys( trøbbel med ledningsnett under dieselfilter), funker parklys og baklys på begge sider som det skal? Den vsnligste motoren er 2.0 TDi(peugeot-motor), men har du råd/mulighet ville jeg valgt 2.7 liter V6, hyggelig motor, med greie vedlikeholdsutgifter. Dieselen er litt knotete da det er en peugeot framhjulsdriftmotor, der man må ofre fingre for å skifte oljefilter, og registerreim er ett lite prosjekt. Hør etter klirring i drivverk, det er vanlig, men skal ikke være sånn. Sjekk og at CD-spiller/navi mater inn/ut cd uten problem og funker. Grei bil, med noe småtteriproblemer, som kan være irriterende. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvarland Skrevet Desember 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 Grei bil, med noe småtteriproblemer, som kan være irriterende. SMåting skal jeg alltids leve med, er det større tingene jeg ikke er interresert i. husker jeg engang hadde en passat .... Hvordan er det med rust på disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg