Talker Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 (endret) Er en kompis som har noen problemer med en 93 modell Omega B. Den fjusker på en måte ved gasspådrag. Jeg gjetter at den ikke får nok bensin. Den "bluddrer" liksom om man gir rask gass ved tomgang, eller ved akselerasjon. Men jeg har ikke så mye greie på dette da. Men det som bekymret meg mer, det var en litt skummel lyd som kom mens han kjørte. For meg så hørtes det ut som en stein som ble kastet oppunder bilen eller motoren. En metallisk litt hul klonk fra irundt motoren. Hørtes godt inn i kupéen. Han sa at dette har skjedd ofte i det siste. Jeg aner ikke hva dette er? Tenkte litt på tenningsbank, men det tror jeg ikke skal høres så godt. Og er vel en slags rasling? Hva mener folket? Endret Desember 7, 2009 av Talker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattaboy Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Sikker på at det ikke er stabstag som er slitte? kommer det mens han kjører i humper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Talker Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Tror ikke det var noen humper når vi fikk denne lyden. Men begynner å tru at det er noe i forstilling eller lignende som laget lyden ja. En motor kan vel ikke lage en slik høylytt metallisk lyd én gang, og fortsatt gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg