Hot Rod Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Er på jakt etter et lite varmeapprat. Må ha noe der vifta og registeret sitter sammen i en enhet. Har hørt at varmeapparat fra eldre VW Polo, Toyota Hilux og bakre varmeapprat på minibusser, Hiace-er Caraveller osv er ganske små, men det er sikkert mange andre som kan passe også. Har du en liten delebil stående, så si i fra! Det skal i en hot rod, så jeg påregner masse tilpasning uansett. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Som et tips så er alt i en enhet på polo fram til 92, slik som jeg hadde. Synd jeg ikke så denne tråden før, da kunne du fått mitt. Men sjekk på skroten. På disse poloene sitter varmeapparatet i vannbrønnen under frontruta, på utsida. Bare å rive av et plastdeksel som sitter over. Varmer bra gjør det og :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Alt annet enn asiatisk og volvo er vel greit, bare prøve å finne noe med vifta innebyget. Det i Ford Granada er ikke så ille, lett å få ut, har de viktigste funksjoner, men vifta er på utsiden, men monteres lett mot ei rett plate, med vifta på andre siden Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy001 Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Det er bare å ta kontakt med Fartstripa her på Forumet, så får du nok et gratis! Han solgte meg en luft-Webasto til caravelle i mai, som jeg fortsatt ikke har fått. Jeg min stut, forhåndsbetalte den med 1650 kroner, da jeg trodde gjøken var til å stole på. Nå svarer han ikke telefon, epost, eller PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Takker for tipsene! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg