Gå til innhold

Lite vameapparat Ø.K.

Ranger emnet

Hot Rod

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter et lite varmeapprat. Må ha noe der vifta og registeret sitter sammen i en enhet. Har hørt at varmeapparat fra eldre VW Polo, Toyota Hilux og bakre varmeapprat på minibusser, Hiace-er Caraveller osv er ganske små, men det er sikkert mange andre som kan passe også. Har du en liten delebil stående, så si i fra!

Det skal i en hot rod, så jeg påregner masse tilpasning uansett.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som et tips så er alt i en enhet på polo fram til 92, slik som jeg hadde. Synd jeg ikke så denne tråden før, da kunne du fått mitt. Men sjekk på skroten. På disse poloene sitter varmeapparatet i vannbrønnen under frontruta, på utsida. Bare å rive av et plastdeksel som sitter over. Varmer bra gjør det og :D

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt annet enn asiatisk og volvo er vel greit, bare prøve å finne noe med vifta innebyget.

Det i Ford Granada er ikke så ille, lett å få ut, har de viktigste funksjoner, men vifta er på utsiden, men monteres lett mot ei rett plate, med vifta på andre siden

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å ta kontakt med Fartstripa her på Forumet, så får du nok et gratis!

Han solgte meg en luft-Webasto til caravelle i mai, som jeg fortsatt ikke har fått. Jeg min stut, forhåndsbetalte den med 1650 kroner, da jeg trodde gjøken var til å stole på.

Nå svarer han ikke telefon, epost, eller PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider