MaartenE Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 jeg trenger å 'lese' OBD kodene til Subaru Legacy 91. men aner ikke hvordan jeg gjør det. noen som kan hjelpe meg her? har oversikt over hva kodene betyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Koble sammen grønnledning under dashen og telle blink, mulig det var svart ledning, mjen jeg tror det var grønn. korte blink er 1. siffer, kjape er 2. siffer, telles på engine-lampa. Såvidt jeg husker. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaartenE Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 Koble sammen grønnledning under dashen og telle blink, mulig det var svart ledning, mjen jeg tror det var grønn.korte blink er 1. siffer, kjape er 2. siffer, telles på engine-lampa. Såvidt jeg husker. hmmm finner to grønne kontakter ved sikringsboksen, det blir i nærheten av computerboksen, ser ikke hvor ledningene går. men når de kobles sammen starter radiatorvifta?!! kontakten er tormet som en T. med en leding i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AreSI Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Du skal nærmere rattstammen, og høyere opp, det er to grønne (tenk makeringstusj farge)og du kan kanskje kalle de t-formet, dog med veldig liten overstrek i forhold til bokstavstamme... Lettest å komme til om du skrur av det store dekslet (fem skruer) som du har i knehøyde når du sitter i bilen. Husker jeg ikke helt feil vil du ha kontaktene i knehøyde eller litt lavere, avhengig av hvor lang legg du har. Skru tenninga av før du kobler, når de er koblet setter du tenninga på on, og teller som forrige taler sa. Blinkinga går kontinuerlig til du skrur av tenninga igjen. Motoren skal ikke startes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg