Gå til innhold

G60 breddere

Ranger emnet

audison

Anbefalte innlegg

Originally posted by vwfreak

Okay... Hmmm... Jaja.. får se da... Lurer på åssen det går med 205/40-45-16 jeg... er jo vanligst med 215 men....

Du ska vel senke no brutalt også tenker je... :D

Je hadde 215/40-16... MED alle hjulbuer modifisert.. Senket 60/40... ikke justerbart.

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Don T

Du ska vel senke no brutalt også tenker je... :D

Je hadde 215/40-16... MED alle hjulbuer modifisert.. Senket 60/40... ikke justerbart.

Skal vel ha den ganske lav men må jo gå an å kjøre oxo da... :) Ringte å hørte nå på de felga jeg skal ha.. Kunne få de til neste uke... :cool: Da skal dem prøves på... Må få på GTI-bakstillinga først da.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikvw

De felgene er utrolig kule, tenkte meg å ha dem på golfen, men har bikka over til B1 felger. Vanskelig å velge.

Han hadde inne B6 da.. 9*16 et15.. Men blei lei av å vaske alle de jævela eikene hver gang jeg vaska bilen... Og det er jo ikke akkurat skjelden jeg vasker bil... :op Så nå blir det bare 5 eiker å vaske.. Digg.. :D Tenkte faktisk på B1 jeg oxo.. Stod mellom de... Men så ble det B2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sharpie

Norsk bildelsenter har vel disse til en grei pris? ca 3000 komplett mener jeg å huske...

det høres jo ikke så gæ'ærnt' ut??? vel...:D

(en kan jo, hvis en vil være litt slem, påstå at NBS ikke har så mange greie priser, men slem skal man jo ikke være...)

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider