Ruzle Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by JungHanz Hei Har kjøpt en Cerwin Vega Stroker 15D2 Og skal nå bygge kasse til monsteret. Lurte på om noe hadde noe erfaring med det. Har prøvd disse kasse-kalkulatorene, men synes liksom ikke jeg får det slik jeg vil. Er det noen som har noen annbefalte kasser med tegninger ? Eller har Stroker 15D2 med kasse som fungerer bra ? Skal helst passe inn i en Golf GTI mvh. Hans HALO!! HEHE Sjekk denna her du! Vet IKKE om du får plass til den men det er den sykeste og beste kassa du får til det elementet ;) Kassa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Hehe...har vært inne på den sida før. og blir nok litt mye jobb å lage den. Men ellers er sikkert bra den kassa der. Men er det noen som har noen tips om hvordan jeg bør feste isolasjonen inni kassa ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Jeg brukte 44 mm MDF med refleks.. Trenger en helvetes forsterker :D Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Jeg bruker 22mm spon med to 4" bassporter. Skal nok holde det. Kassa er ihvertfall drit tung. Men er det noen som kan svare meg på hva jeg skal bruke for å feste isolasjonen på innsida av kassa ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by JungHanz Var en tur på torshov bilrekvisita nå, der hadde dem svart filt. Der etter gikke jeg bort til Jysk, og der hadde dem platevatt, platevatten av litt tynn men den kan jeg bare legge dobbelt. Men så er problemet, å feste platevatten. Tenkte litt på å stifte den fast, eller er det noe annet som er bedre ? Filten skal jeg lime fast med spary lim som jeg også kjøpte. Bruk samme limet på vatten, så blir det strøkent. Husk lim på begge flater. ikke noe problem med 2 lag. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Ok.. samme spray limet som jeg skal bruke på filten. Så det er bedre å lime vatten enn å f.eks. stifte vatten fast til kassa ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Originally posted by JungHanz Ok.. samme spray limet som jeg skal bruke på filten. Så det er bedre å lime vatten enn å f.eks. stifte vatten fast til kassa ? Ja, for stiftene kan presses igjennom vatten, og da løsner jo den. Dessuten så fester limet hele flater, og ikke kun små punkter. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Ok... da limer jeg både vatten og filten. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Brukte spary limet for å lime vatten og det funka bra. Men når jeg skal lime filten på kassa bør jeg da legge filt over hele flata på kassa..... liksom ikke lage noe et lite opprom der ramma på elementet skal ligge mot kassa ? Eller bør filten ligge mellom kassa og ramma på elementet ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Her er foresten bilde av kassa så langt: http://www.home.no/junghanz/Kassa.JPG Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Originally posted by JungHanz Brukte spary limet for å lime vatten og det funka bra. Men når jeg skal lime filten på kassa bør jeg da legge filt over hele flata på kassa..... liksom ikke lage noe et lite opprom der ramma på elementet skal ligge mot kassa ? Eller bør filten ligge mellom kassa og ramma på elementet ? Du kan godt latt filten ligge i klem mellom kassa og ramma. For da vil den kunne fungere som tettning, og det er jo bare fint det. Legg filten over hele kassa klart, blir jo finest det. Ta selvsagt ut hullet til subb. lik hullet i kassa. Kassa så fin ut den, men blir nok enda mer "prof" med filt på. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg