Gå til innhold

GT Academy 2010 Time Trial 17 dec.

Ranger emnet

Hal72

Anbefalte innlegg

Syns det sugde baller dette.. Står at det skal være en smakebit av GT5, my ass! Samme råttne lyden. Ingen skade. Ingen spor av dekka. Var lite eller ingen forskjell fra GT5P. Ikke funka clutchen heller..

Endret av 940T

´94 945: B230FT SOLGT

´95 850 : B5252S- SOLGT

´86 240 : B230A- SOLGT

´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen

´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var morsomt jeg! :) Både krevende og morsomt! Er ikke lett og komme seg ned på listene nå som folk har kommet igang. I hvertfall ikke uten skikkelig oppsett...

Her er riggen jeg har sitti og spilt med i dag, ikke den mest behagelige riggen kan du si..

IMG_1386.jpg

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snurra mye hvertfall.. Fikk du clutchen til å virke? Må få deg Solberg Edition Playseat.. Det funker :)

Snurra mye ja.. Det kan jeg skriver under på! Bare du er LITT for agressiv på gassen går det rundt... OMG! Jeg blir så irritert! Nesten så jeg tok alt jeg hadde og bare kasta det ut vinduet nå!

Tja, må i hvertfall få meg en helt anna rigg å spille på.. For detta er både ubehagelig og ja..

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plages litt med manglende fartsfølelse i standardbilen. Kommer mot svingen og tror at jeg lusker meg inn i kurva som en pensjonist, men har egentlig altfor høy fart og havner rett i kålåkeren. Det at dekkene på den er elendige spiller vel også inn litt.

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt litt selv og er fornøyd. Men lurer litt på hvordan dere setter opp bilen? (selv om det er begrenset). Dem som sier at "demoen" er dårlig burde kansje se hvor stort spiller er. Det er på bare usle 250mb

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt litt selv og er fornøyd. Men lurer litt på hvordan dere setter opp bilen? (selv om det er begrenset). Dem som sier at "demoen" er dårlig burde kansje se hvor stort spiller er. Det er på bare usle 250mb

Er vel ikke andre muligheter enn å stille på traction control?

EDIT:

89. plass nu! :)

Er jo faen meg omtrent umulig å kjøre seg ned med normale bilen.. Mye lettere med R-versjonen, hehe

Endret av rcfrik

Mvh

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider