Gå til innhold

Neon lys inni bilen

Ranger emnet

Vestex

Anbefalte innlegg

Kanskje neon lys bare hadde vært bortkastet tid å penger. Siden det er masse arbeid med å få festet neon lysene i hattehyllen. Har ikke noe løysning der, annet enn lim eller noe.

Hadde vært stiligt med lys inni gittere i fronten på bilen. Har ikke noe bra idè for hvordan jeg skulle fått det til da.

Hvis du skulle montert noe der så kunne du jo brukt små leds, mye lettere å plassere. Ikke at jeg vil anbefale deg å legge til ekstra lys her og der.

Nei, kjør heller på med OEM stil, altså røde leds i dørhåndtak og et par små leds i taklyset over girspaken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke helt se for meg det som du kaller OEM stil :)

[564235.jpeg

Hadde vært stiligt å fått til noen lys i gittere under lyktene ja. Men hva er mulig å få til her av lys? (Lovlig/Ulovlig)..?

Har også justerbart senkesett, men er usikker på hva det heter.

564240.jpeg

564241.jpeg

Skulle nok ha justert bilen litt opp ja ;) Må jeg ha noe verktøy for dette her, hvor får jeg eventuelt tak i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker da på interiørbelysningen som er på litt nyere Audier:

DSC00676.jpg

DSC00883.jpg

(Hentet fra Fastlanes B8 tråd)

Tja, nye S6 led lysa er jo tøffe. Men et herk å få det pent på B5en.

For å justere senkesettet må du ha to krok lignende verktøy. De fleste styling/tuning sjapper burde kunne skaffe det til deg. Men er litt forskjeller på settene, så du burde finne ut hva du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo igrunnen stilig. Men to ting :

1. Er jo ikke sikker det passer i min audi.

2. Blir litt harry med masse forskjellige farger inni bilen (mp3 spilleren min har ett ganske kraftig blått lys).

Men hadde vært stiligt om jeg kunne fått lilla interiør lys, og gjerne skifte pærene i mp3 spilleren til små lilla lys, men dette er vel endel arbeid og må bestille lysene osv..?

PS. frontfangeren på bilen datt av når vi lekte oss litt på en fotballbane på isen :( Heldigvis er ingenting ødelagt, det var vel et lite hint til å hive i lykter i gittere i grillen! :) Har veldig lyst til å se om jeg får dette til osv, men hva er lover å regler på dette her? Kan jeg bruke led-lys inni bak gitteret og feste det på en måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider