bobbo15 Skrevet Desember 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 hei skal lakkere chevella mi. lrer på hva det koster. hellakkering. lakkering og grunning blir det vell. må jo slipe ned hele bila for å lete etter rust. å legge på en grunning av noe slag?? for å ikke få rust?? men resten får en proff ta seg av. hva slags maling bruker de i dag. hørt at de bruker kun vannbasert. blir ikke denne mye tynnere og dorligere??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 hei skal lakkere chevella mi. lrer på hva det koster. hellakkering. lakkering og grunning blir det vell. må jo slipe ned hele bila for å lete etter rust. å legge på en grunning av noe slag?? for å ikke få rust?? men resten får en proff ta seg av. hva slags maling bruker de i dag. hørt at de bruker kun vannbasert. blir ikke denne mye tynnere og dorligere??? Heisann. Prisen er som sagt avhengi av hvor mye arbeid det er, hvor mye produkter som går med, hvor mange mann som jobber på bilen, hvordan er tidspressa di? Er det slik at du skal demontere bilen selv, slipe rusta, sveise hullene og rette bulkene selv? Malingene er forbeholds malerne, men vi bruker lakk :) Hvordan lakk vi lakkererne bruker er VELDG variabelt. Jeg bruker selv Spies hecker og Du pont. :) Noe jeg synes er enkelst å jobbe med, men det blir som å si at Audi er det beste bilmerke. Alle har sin egen mening og erfaring. Vannbasert bygger ikke så mye men det er ikke BASELAKKEN som skal bygge heller, kun farge objektet. Vannbasert er det beste pr dags dato, er vell derfor vi lakkerer bruker det. Finnes variable kvaliteter fra ymse til helt rå'e. Send meg en pm om du er intr i å få vite en ca pris! Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bobbo15 Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 skal tette alle rust hull å slikt. rette opp bulker. men det siste slipinga tar jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2009 fordel å gidde å ta runda blandt div lakkfirmaer og personer i Barteland vel? er jo umulig å si hva det koster så lenge det meste er uvist.. 30-100 tusen ville jeg tippe...:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg