Gå til innhold

ikke alle i fra bærum er blærete.

Ranger emnet

volvo240gl_turbo

Anbefalte innlegg

Jeg trodde det at å mene at folk fra Bærum er "keege" og klysete, sosser osv. hadde gått av moten i 2004?

Jeg har IKKE veldig mye til overs for de såkalte "keege" folka, men du finner like mange av de (Eller gjerne flere, som skal ta etter de såkalte sossete strøkene) rundt om i Norge som her i distriktet, så det spiller vel ingen rolle.

dette er dessverre sant!:scared Jeg så en liten rebell lengre nedi dalen for en stund siden, han hadde styla seg opp med strikker rundt anklene... jeg kjørte nesten av veien, håper ikke jeg får se noe mer slikt lengre nord oppi her. Stakkars fortapte folk.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lurer på om denne tråden er kommet grunnet en kommentar fra meg om innavla barter og blærete blærumer i samme tråd, kan det stemme?

Trodde det var trønderne som kom til å reagere jeg, ikke bærumsfolket.

Sett fra utsia, det er masse overlegne blærete folk i både bærum, og områdene rundt, men jeg har faktisk råna i KG for noen år siden :-)

råna der, men mye eller bare innom. har jeg sett deg der tro?

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess! Meg til venstre på bildet.

theguido.jpg

Forøvrig anbefaler jeg trådstarter denne, da det tar seg litt dårlig ut på vestsiden:

http://www.diskusjon.no/index.php?act=attach&type=post&id=40039

denne jengen her var jo kjent da he he.

dere henger litt på james dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

råna der, men mye eller bare innom. har jeg sett deg der tro?

Satt vel faktisk på med en jeg jobba med på Bilia, E36 318IS som endte med rådebank, så diverse leiebiler, husker en Capri mk.I inni KG....

Heter det ikke sjøpesenteret i det strøket da? :D

Trodde det var "schøøpeschenteret", med trykk på schøpe jeg....

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er nok ikke trådstarter, heller bare at han skulle være litt morsom.:)

Disse folkene på bildet henger vel på New Jerseys fineste Guido-nattklubber - USAs svar på sosser i grunn..

he he veit det ikke er tråd starter. for det er jo meg he he.

men kjenner igjen de gutta der de er i fra bærum asker.

så veit ikke jeg.

kjenner dem ikke, men har sett dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt vel faktisk på med en jeg jobba med på Bilia, E36 318IS som endte med rådebank, så diverse leiebiler, husker en Capri mk.I inni KG....

Trodde det var "schøøpeschenteret", med trykk på schøpe jeg....

318is fargen på den da. husker du hvilket år dette var.

kjørte vell lyse blå 240 stasjonsvogn med vannseng understell.

rakk liksom aldri å senke den å sånn. var vell egentlig bare en latsabb. eneste gromme med den var anlegget.

ellers forbanna harry masse blått lys inni å over alt.

der det gikk ann å montere lys var det lys..

hondtakene i taket som er for passasjerne var det stripsa neon lysfra bak å forover.

brukte faktisk opp en hel svarte lønn på torshov

mannen bak kassa lurte på om jeg var rektig etter at han fikk høre at alt skulle inn i en bil

men morro var det. holdt faktisk på i 14 dager å kobla alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

318is fargen på den da. husker du hvilket år dette var.

kjørte vell lyse blå 240 stasjonsvogn med vannseng understell.

rakk liksom aldri å senke den å sånn. var vell egentlig bare en latsabb. eneste gromme med den var anlegget.

ellers forbanna harry masse blått lys inni å over alt.

der det gikk ann å montere lys var det lys..

hondtakene i taket som er for passasjerne var det stripsa neon lysfra bak å forover.

brukte faktisk opp en hel svarte lønn på torshov

mannen bak kassa lurte på om jeg var rektig etter at han fikk høre at alt skulle inn i en bil

men morro var det. holdt faktisk på i 14 dager å kobla alt sammen.

Så klager du på folk som er "klysete"...? Men proppe bilen full av horelys, det er kult :partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur den var svart, begynner å bli gammal og huske dårlig....

Husker en hvit 245 som kjørte inn i en snøfonn og stoppa pga snø i registerreima.... en eller annen herjeplass/industriområde mellom asker og sandvika om jeg husker rett...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at alle baksnakker rånerene i KGB og Statoil ;)

Dere har ikke verdens beste rykte - tro meg!

hva så, rykter suger tissemann anyway. Både bærumsfolk og rånere har negativt rykte, vi som er selvsikre driter jo i det uansett..

MEN veit du hvem som i REALITETEN er det største soperne? jo det er NATURVERNERE!!! Prøv å still deg kritisk til miljø eller skryt av at biler er bra. Jeg garanterer at han prøver å ta deg i rumpa! Han starta en underskriftskampanje mot trening for rallybiler oppi bygda her, pga bråk, mens han ikke hører dem engang! Heldigvis skreiv ikke fattern under.

Ga på litt på andre gir med en impreza med 380hk, overhode ikke mye, men bråker jo litt i boxer'n, han ringte etter noen bekjente og så sperra han veien, så tok han bilde med kameraet sitt og det var ikke måte på.. bare fordi det SÅ ut som en sportsbil, så dette medførte en anmeldelse fra soppen! For en idiot! Hadde vi faktisk gjort noe galt, så hadde jeg til en viss grad skjønt det, men neida.. soperen var bare slem, ikke nok med det, men han er den som kjører fortest og har fått tilsnakk fra de andre folka i bygda!

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN veit du hvem som i REALITETEN er det største soperne? jo det er NATURVERNERE!!! Prøv å still deg kritisk til miljø eller skryt av at biler er bra. Jeg garanterer at han prøver å ta deg i rumpa! Han starta en underskriftskampanje mot trening for rallybiler oppi bygda her, pga bråk, mens han ikke hører dem engang! Heldigvis skreiv ikke fattern under.

Skal ikke motsi deg :cheers:

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider