k3nnyb00y Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Jeg har en Audi a4 1995 1,8. Men så har jeg ett stort irritabelt problem!. Jeg har nesten ikkje peiling på bil, og derfor spørr jeg! Når jeg kjører i 110-130Km/t så rister bilen noe inni H******.. Noen som kan gi meg noen alternativer til hva dette kommer av ? Stag? Dekk? håper noen kan gi meg noen seriøse svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Ubalanse i dekkene Antydning til dårlige hjullagere Skjeve felger Bilen lager ingen rare lyder ellers, spesiell risting ved pådrag, hard sving? Girkasse føles ok? Gir ned til 4, vedvarer ristingen? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 følg vegard sine tips;) Men er det risting i ene dekket eller litt over alt? Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Jeg har hatt en egg-felg, venstre bak. Kunne banne på at jeg trodde det var noe med drivverket senter/venstre framme.. det forplanter seg, vanskelig å vite hvor sånt kommer fra altså. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Jeg har hatt en egg-felg, venstre bak. Kunne banne på at jeg trodde det var noe med drivverket senter/venstre framme.. det forplanter seg, vanskelig å vite hvor sånt kommer fra altså. har 2stk eggfelger, begge sitter bake, merker bare vibrasjonene i rundt 50-60km/t og rundt 90-100km/t.. :P Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandaunet Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 det kan også bare være avleiringer inni felgene av sand og leire slik at hjulene kommer i ubalanse. Siter Passat 35i TDI 110++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Jeg merket mitt best i litt under 60kmt, når jeg slapp gassen og rullet bortover. Er det veldig vanskelig eller dyrt å rette felger? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Jeg merket mitt best i litt under 60kmt, når jeg slapp gassen og rullet bortover. Er det veldig vanskelig eller dyrt å rette felger? Kommer litt ann på, snakket med et verksted, dem hadde timesbetaling, ca 1000kr timen, var bilextra på Fauske.. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 350kr tror jeg det var jeg betalte for balansering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 350kr tror jeg det var jeg betalte for balansering Er forskjell på å få balansert felg / dekk og oppretting... :P Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oaa Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Glømte å skrive balansering av felg/dekk, ikke retting av felg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 timebetalingen er grei, men jeg vet ikke hvor tidkrevende det er. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg