Gå til innhold

Exe pegasus 18" 225/40 - boltsirkel 5x112

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

disse passer rett på Mercedes jo, jeg måtte ha spacere pga feil innpress foran;)

Har hatt disse påmontert w210 selv jeg;) UTEN spacere! Bildet er tatt av felger på w123! IKKE w210;)

Åja, sånn å forstå. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan de gikk innpå hvis senter hull måler 56-57 og navet på bilen måler 66,6? Hvem av oss har feil mål her?! Jeg har funnet målet 66,6 på en oversikt over boltsirkler og navdiametre.

Jeg så for meg samme problemet som et sett felger en kompis hadde på sin Audi.. Skulle prøve dem på Merca siden de også var 5x112, men de gikk slettes ikke innpå navet mitt pga hullet var allt for lite.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, sånn å forstå. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan de gikk innpå hvis senter hull måler 56-57 og navet på bilen måler 66,6? Hvem av oss har feil mål her?! Jeg har funnet målet 66,6 på en oversikt over boltsirkler og navdiametre.

Jeg så for meg samme problemet som et sett felger en kompis hadde på sin Audi.. Skulle prøve dem på Merca siden de også var 5x112, men de gikk slettes ikke innpå navet mitt pga hullet var allt for lite.. :(

jeg målte med linjal:P så er mulig jeg har målt feil, men jeg målte jo diameter på senterkoppen.. kanskje den er større i innerkant! Det tenkte jo ikke jeg på!

Det går rett på Mercedes w210, da gjør det det på andre mercer også.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg målte med linjal:P så er mulig jeg har målt feil, men jeg målte jo diameter på senterkoppen.. kanskje den er større i innerkant! Det tenkte jo ikke jeg på!

Det går rett på Mercedes w210, da gjør det det på andre mercer også.

Da er nok hullet større fra baksiden tenker jeg, det må det være siden de går rett på mercenavet uten krøll. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer disse rett på w202 også?

det er jeg ganske så sikker på at det gjør, ellers vil jeg bli veldig overrasket, men har ingen tall på dette her og nå.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 months later...