Alexz Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 du har ikke takstativ til golf 3 da? :) Jeg har et sett skiholdere liggende som ikke er i bruk, om det var det du mente ;) Siter - 2009 Mazda 6 X 1999 Skoda Octavia (solgt) X 1996 Ford Mondeo GLX (solgt) x 1993 VW Golf CL (spiker) x 1981 Opel Ascona C (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Jeg har et sett skiholdere liggende som ikke er i bruk, om det var det du mente ;) takstativ, lastholder, kjært barn har mange navn, samme greiene. Skulle hatt skiholdere også ja, men det er vanligvis noe man plasserer OPPÅ lastholderen. Hva er det du har? :) Du kan jo sende meg mer info på melding, kanskje bilder? :) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg