Gå til innhold

Audi lykter, noen som har bestilt lignende eller har info?

Ranger emnet

EllefsenOOOO

Anbefalte innlegg

Hei har en audi 80 95 avant, jeg var jeg og kikket etter nye lykter her om dagen og fant disse : 82146.jpg

Spørsmålet er da: Jeg har H4 sokkel i min og ut ifra bildet så er jeg usikker på om det er Samme lykter som står på audi cab o.lignende, som jeg tror bruker H7 i linsa og H1 i reflektoren de har ihvertfall ikke H4. På produktbeskrivelse står det chasstype B4 men B4 chassiet gjelder vel også for cab,s2 osv?

Visst noen andre har bestillt noe lignende eller har info om de to typene, så vennligst svar.

Mvh Daniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke samme modell, men bestilte disse devileyes\facelift lyktene til x`ens 98 A3, det er jo heller ikke helt likt. Forskjellig el-koblinger og litt annen utforming på forskjermene.

Bestilte disse fra Garviks Autospar, der var alt ferdig tilpasset, koble rett på og ferdig med den saken...veldig bra=)

Vet ikke hvor du har funnet lyktene dine, men muligheten for at de er ferdig tilpasser er jo til stedet?!

Mvh Dan

- 76` Volvo 245 med femmer og hårføner -

http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er bestillt fra autospar ja , men når jeg kikket på en 91 audi cab i sta, så virker de satt opp på samme måten som de jeg har bestiltt ! altså passer ikke ? Visst det skulle vise seg at det ikke passer da, har noen av dere hørt om en slags konverterings sokkel/plastinnfesting som gjør om fra H1 til H4. Vet at H4 pæra er en del tykkere enn H1 men burde jo funket !

EDIT: Men på audi a3 98 så er det vel H1/H1 ?

Endret av EllefsenOOOO
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...