Gå til innhold

240GL b230k, motstand i potte?

Ranger emnet


Crisytaiser

Anbefalte innlegg

Det eneste som teller på 4-takt er minst mulig motstand sammen med høyest mulig gasshastighet, ekspansjonskammer og det der kan gi mere efekt, men slikt er det ikke orginalt på de fleste biler en gang.

 

så kort sagt, passelig dimensjonering og potter med liten motstand er bare bra.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke gått over 2.5" på en sugemotor av denne størrelsen.

 

Ta en telefon til noen som driver profft med eksosanlegg(ikke svendsen eller slikt), f. eks eksosen i porsgrunn, og spør hva som gir best effekt på en relativt standard 2.3 liters sugemotor

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår