Crisytaiser Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Hei! Har tenkt å kjøpe meg ei komplett effektpotte til min 240, men så lurer jeg på om det fungerer på min siden jeg har forgasser-motor? Har hørt at b230k skal ha en viss motstand og at effektpotte ikke fungerer bra på denne. Mvh Kim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Er ikke moped du kjører. Bare å handle :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Det eneste som teller på 4-takt er minst mulig motstand sammen med høyest mulig gasshastighet, ekspansjonskammer og det der kan gi mere efekt, men slikt er det ikke orginalt på de fleste biler en gang. så kort sagt, passelig dimensjonering og potter med liten motstand er bare bra. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crisytaiser Skrevet Desember 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Takk for svar! :) Tror dere 3'tomms anlegg blir for gromt til bilen eller? :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Neida! akkurat passe det:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2009 Jeg ville ikke gått over 2.5" på en sugemotor av denne størrelsen. Ta en telefon til noen som driver profft med eksosanlegg(ikke svendsen eller slikt), f. eks eksosen i porsgrunn, og spør hva som gir best effekt på en relativt standard 2.3 liters sugemotor Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg