JANTEN Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Hei har en bilradio som jeg vil bruke inne.Prøvde med 12 volt adapter men det ble ikke noe liv i den, eneste som funket var lysene på knappene. Fikk ikke slått den på, noen forslag til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Du må ha en adapter som leverer nok strøm, altså nok Ampere. En vanlig bilspiller krever gjerne opp mot 10A, så det holder ikke med de minste adapterne. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Også må du koble til alle ledningene som skal ha pluss... høres ut som du bare har koblet til en nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Syns det er greit å kombinere ett batteri og en lader jeg da, da har man stabil strømkilde, litt upraktisk innendørs da, selv satte jeg batteri og lader i kjellertrappa og la ledningene til rommet mitt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Adapter på ca 2A skal nok holde Kva er størrelsen på adapteret du prøvde med? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JANTEN Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 har prøvd opp til 1,2 ampere. hvordan er det å bruke bare batterilader? takker for alle svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg