merce-123 Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 (endret) Ja, da er det ikke måte på hvor populært det skulle bli at et helt vanlig levende vesen kommer på besøk.. regninga er på 120 mill offentlig(sikkert mer i realiteten) Hva syns dere om at han både for fredsprisen og blir såpass satt pris på? Jeg syns det helt klart er idiotisk at myndighetene bruker så mye penger på at en helt vanlig mann som spratt ut av musa på morra si i likhet med oss andre skal være så viktig at staten blar fram 120 mill for ham. Hva med nedprioriterte saker som vanlige folk har hatt som ikke er løst, vold, kriminalitet, infrastruktur o.l. Det er rett og slett skremmende at folks penger blir brukt på noe slikt.. det er frekt gjort av representantene av majoriteten, hver eneste krone skulle vært planlagt og brukt på noe fornuftig som er til alles gode, siden det er VI som skaffet disse midlene trossalt. Endret Desember 10, 2009 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Idiotisk måte å kaste vekk penger (og en fredspris) på! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Kunne de ikke sendt fredsprisen med UPS el no? Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor han får fredsprisen, dette er spill for USA rett og slett. Jeg skjønner at det koster å ha han på besøk, men så jævlig, nei. Syns også det er uholdbart at USA har raketter sikta mot Norge når han er på besøk, han kan heller gi faen i å dukke opp når det er så farlig, har ikke vurdert å mure seg inn i det ovale rommet sitt... Om sikkerheten er så ille, så får fattige USA punge det ut av egen lomme, istedet for potetlandet Norge. Er ikke noen USA-hater, men det går an å bruke litt sunnt vett. Jeg syns dette burde vært punga ut fra kontoene til de som har bestemt dette. Lurer på om jeg kan få kjøpt en slik "bredda" lastebil av forsvaret for 1,- krone? Nei Obama kan dra te hælvete om det skal koste så fælt å få besøk av han. Det er min mening da. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 hahahahaha! alt eg har å seie Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Nei Obama kan dra te hælvete om det skal koste så fælt å få besøk av han. Det er min mening da. Passe seg nå,fort så banker den hemmlige servicen på døra di :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 forbanna tull alt sammen ...... syns synd på han stakkaren som har sveisa igjen 300komlokk og må kutte vekk samme sveisen etter besøket ..... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Hvorfor skal VI betale for at han kommer på besøk, når jeg drar på hotel i England betaler da ikke di mitt opphold..... Nei dette blir bare helt fjernt!!! Send møkka hjem igjen!!!! UTEN prisen!!! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2009 Passe seg nå,fort så banker den hemmlige servicen på døra di :) Tenkte på det, men det hadde jo bare vært kjekt med noen Secret Service-folk til å bære ved for meg da.... Noen gang tenkt på hva Secre Service blir om man forkorter det? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Haha, good one den siste der :) Kunne de ikke sendt fredsprisen med UPS el no? Billigere, raskere, mer miljøvennlig og fredeligere :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 (endret) bortkasta penger, ikke bare heler bruke de på veier osv, så på tv åsen de dreiv å ordna for alle de gjestene han kommer t å ha me seg,så de dreiv å pussa på det fineste servise de har, hutte tu blir.... Endret Desember 10, 2009 av Amundsen Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Gi han ei norsk strikkatrøye og send han hjem... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Gin ei lusekofte, og si at det er nyutviklet uigjennomtrengelig skuddsikker genser.... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 hehe, mye fine kommentarer her, må si at jeg er helt enig med dere;) ser for meg det blir mye motstand å få i oslo imorgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 jadda, mulig denne gutten har tenkt å bo på grand til nyttårsaften..eller kanskje han ikke vet at det er ulovlig med fyrværkeri i lufta her i norge.. http://www.dagbladet.no/2009/12/09/nyheter/atomkoffert/atomvapen/9428741/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg