Ottesen Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 jadda, mulig denne gutten har tenkt å bo på grand til nyttårsaften..eller kanskje han ikke vet at det er ulovlig med fyrværkeri i lufta her i norge..http://www.dagbladet.no/2009/12/09/nyheter/atomkoffert/atomvapen/9428741/ 50kr og en glass cola til den som stjeler veska... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Syns staten skulle hatt baller til å sørget for at han ikke kom. Ja, send jævelskapen i posten for all i care. Kunne hindret mange dødsulykker med midtdelere til 120 mil. ja :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Skjønner at folk (jeg inkludert) syntes det kan virke som sløsing med penger og alt for mye medieoppstyr rundt dette, men hva skjer med alt hatet mot Obama? Har støtt på Rødt-medlemmer som kan gjøre opp en mening om hvorfor de misliker fyren, men visste ikke at det var så mye misnøye mot internasjonale amerikanske maktaffærer her på et bilforum? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 50kr og en glass cola til den som stjeler veska... hadde vært done deal det hadde jeg ikke vært så jævla treig og feit! legger meg jo ned for å daue etter 60metern! hadde dog vært litt artig å sett en fett klump grabbe veska og fnise mens han løp avgårde haha Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Bare alt oppstyret er borte på søndag når jeg må til oslo så er det greit. Og skal vi klage får vi vel heller klage på Jagland. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 hadde dog vært litt artig å sett en fett klump grabbe veska og fnise mens han løp avgårde Du skulle jaggu fått ei hel flaske etterpå. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Denne tråden er nok et bevis på at man gjør lurest i å holde seg til diskusjoner om bil her på forumet... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Hehe! Likte mange kommentarer! xD Men hvorfor gi Obama fredsprisen? Tror det er smisking egentlig! Jeg synes de skulle gitt fredsprisen til de som faktisk lager gode veier her i norge! De er guder de! :P Men men... Den norske stat liker å smiske med mektige folk, slik at vi blir satt på kartet! :P Blir litt feil prioritert av og til! Men men! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Jeg har verken noe i mot OBAMA elelr USA for den saks skyld, det jeg er sterkt i mot er oppstyret som VI betaler, skjønner ærlig talt heller ikke at han får fredsprisen, liksom bare pga noe valgpropaganda. Som jeg har sagt før, og er nevnt rett over her, smisking eller spill for å få USA på vår side. Syns de kunne spart seg,er han så redd for å være hjemmefra får han sørge for egen sikkerhet eller bli hjemme. Og at den norske stat godtar i det hele tatt at det siktes raketter mot norge når de vet om det, er helt uholdbart, og jeg mener at det burde vært sagt nei. Smiskete falske politikere som kun spiller for å få ett fattig land med store proposjoner på sin side. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Jeg har verken noe i mot OBAMA elelr USA for den saks skyld, det jeg er sterkt i mot er oppstyret som VI betaler, skjønner ærlig talt heller ikke at han får fredsprisen, liksom bare pga noe valgpropaganda.Som jeg har sagt før, og er nevnt rett over her, smisking eller spill for å få USA på vår side. Syns de kunne spart seg,er han så redd for å være hjemmefra får han sørge for egen sikkerhet eller bli hjemme. Og at den norske stat godtar i det hele tatt at det siktes raketter mot norge når de vet om det, er helt uholdbart, og jeg mener at det burde vært sagt nei. Smiskete falske politikere som kun spiller for å få ett fattig land med store proposjoner på sin side. Touché! Den norske stat sa sikkert; "Dere har ikke penger, vi betaler ALT!", og det blir galt! Jeg skal reise til USA og kreve at jeg får gratis hotell, egne vakter utenfor suiten min, og så skal jeg stenge av hele Saltlake, og bruke hvilken bil som passer meg! :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 så så så jenter nå må dere roe ned litte granne he. uansett hvor tragisk JEG synes dette er.. og jeg synes dette er mye mer overdrevet enn hva dere gjør. så har dere KUN norkse regjeringa.. ERGO... DERES folk å kjefte på! Obama er i grunn uskyldig som et uklekka egg! han selv kunne jo faen ikke ta seg rut i nordmarka fordi secret service eier ræva hans på alle punkter. sier dem nei så er det nei! men ola nordmann som skal ha noe å skryte av og prøve å skaffe pr for sin egen ræv som har stelt i stand dette! så blame the white people! jævla tafatte regjeringa her Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Gin ei lusekofte, og si at det er nyutviklet uigjennomtrengelig skuddsikker genser.... ÅÅÅJAAA! Det var det Toska også trodde det var :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 :hammer Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 (endret) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/obama-i-norge/artikkel.php?artid=596527 her vettu, Norge som en underordnet rævsleiker for Statene, nå har Stoltenberg fått blod på tann og lover flere folk i Afghanistan, han prøver å få respekt! Hahahah.. Kan ikke annet enn å le.. Øker bidraget til Afghanistan På pressemøtet kunngjorde Stoltenberg at Norge kommer til å øke bidraget til Afghanistan med 110 millioner dollar i perioden 2010-2014. - Vi skal fortsette å bidra i Afghanistan, sier Jens Stoltenberg. Eller enda bedre: Stoltenberg brukte store ord for å beskrive Obamas politikk. - Jeg kan ikke komme på en annen som har bidratt så mye til fred det siste året som Barack Obama. Må si det er godt gjort å bidra til fred ved å øke intensiteten i krigene.. kanskje det er en fordel å faktisk løse noe før man i det hele tatt får noe pris. Endret Desember 10, 2009 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2009 Denne tråden er nok et bevis på at man gjør lurest i å holde seg til diskusjoner om bil her på forumet... Ey! Vi har da hatt noen fine diskusjoner om ordelingsfeil og annen moro. ;) Synes det var en fin ting å gi Obama fredsprisen jeg. Og jeg synes det er greit at Norge er generøse når man først har delt ut en pris, og tar i mot de besøkende. Har man sett livets urettferdigheter er dette langt fra en av dem. Med det sagt så må jeg le av mange av de banale overskriftene i media. Også tror jeg på at Kjell Magne, Solheim og Jagland er rusa på sirkuset og drømmer vått om egne priser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg