Gå til innhold

Obama kommer - synspunkter?

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

jeg personlig synes egentlig synd på obama.. i den forstand i at han blir sett på som tulling og mobbet for noe han SELV ikke har lyst til!

er norge som setter i stand et jævla sirkus for din egen lysene ære opp ræva.

dette er ikkeno annet enn jævla pr for norge å komme på verdenskartet og at jagland og stoltenberg skal kunne ta obama i hånda..!

x2, jeg sikta til regjeringa når jeg var såpass negativ, bare sånn at vi har det på det reine..:cab

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Som jeg prøvde å få fram tidligere, så er jeg verken hater av Barack eller USA, men misliker sterkt denne måten å gjøre ting på, selvfølgelig hadde det vært meget pinlig om det hadde skjedd ett attentat mot Obama eller noe her i landet.

Men at man skal bruke så store summer, og sette i stand ett så stort sirkus for dette, mener jeg er det idiotiske.

Jeg ser heller ikke akkurat hvorfor akkurat han får fredsprisen, greit, han har det i kjefeten, men bør han ikke ha gjort noe for fred, Nobel selv sa jo at mottageren skulle ha gjort noe for å oppnå fred, og det gjør man dessverre ikke med kjeften.

rasistiske meninger her, hvor, ikke noe jeg har sagt iallefall, selv om jeg skal innrømme jeg er over snittet mørkredd.

Om Obama starter tredje verdenskrig, tror du noen kommer å tar fra han fredsprisen?

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obama Børskrakk Barack.. hehe.. Virker som en kjernekar, muslimenes venn, ja alles venn. En diplomati-bygger på linje med Bill Clinton, USA`s beste president gjennom tidene, sammen med John F. Kennedy.

Dette Nobel-hysteriet er noe vi steller i stand selv. Lille Norge MÅ jo på det viktige verdenskartet. Åsså fikk vi vist fram at vi kan mobilisere et fabelaktig forsvar i tilfelle angrep. Enormt viktig for den norske regjering å briljere for verden på denne måten, må vite..

Tar ikke dette helt seriøst, så hva sier man til en muslim som ligger i badekaret..?

Jasså, du tar deg et islamabad...:pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider