Gå til innhold

Irritert over Finn.no!

Ranger emnet

Remi93

Anbefalte innlegg

er det noen andre som er oppgitte/forbannet over finn.no's stadige idiotiske forandringer? jeg er ofte på Finn for å finne gode kjøp men nå begynner jeg å bli så drittlei alle endringene til FINN.NO!

Irritert FINN bruker!

Endret av Remi93

75 mercedes 280se w116

87 Mercedes 260 se w126

99 Skoda felicia pickup

"My 1989 Mercedes-Benz is powered by The Mercedes-Benz M103 engine, has 200,000 miles on it and I still think I will die before it does."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen andre som er oppgitte/forbannet over finn.no's stadige idiotiske forandringer? som feks. nå kan du ikke lenger velge bilmerke bare om du vil ha stasjonsvogn, pickup, sedan, osv. og at du nå ikke lenger kan betale med faktura men bare med nettbank. jeg er ofte på Finn for å finne gode kjøp men nå begynner jeg å bli så drittlei alle endringene til FINN.NO!

Irritert FINN bruker!

Hvis du scroller litt ned så ser du alle merkene.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh, du kan jo velge bilmerke... det der stv, sedan osv er bare øverst...

nå er det tilbake ja.

75 mercedes 280se w116

87 Mercedes 260 se w126

99 Skoda felicia pickup

"My 1989 Mercedes-Benz is powered by The Mercedes-Benz M103 engine, has 200,000 miles on it and I still think I will die before it does."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du klikker jo bare av at du skal ha faktura....?!

enten betale med visa, eller tilsendt faktura.

så fyller du ut navn og adresse og den kommer om ca 2 uker

FINN.NO Informasjon om fakturabetaling

Fra og med 25. november 2009 kan vi dessverre ikke tilby betaling med faktura for en del annonsetyper på FINN.no. Årsaken til dette er at vi har sett en økning av misbruk av fakturaordningen den siste tiden, herunder av svindlere som har opprettet falske bilannonser. Vi har også sett tilfeller hvor annonsører sender regningen til tilfeldige tredjepersoner for å unndra seg betaling. Ved å gå bort fra faktura som betalingsmåte, vil vi bidra til økt sikkerhet for alle våre brukere.

For å betale for annonsene, må du derfor enten benytte et debet-/kredittkort eller BankAxess (betaling via bankkonto). Betalingen gjennomføres via BBS, og ulike tekniske løsninger sørger for trygghet for deg som bruker.

Dersom du trenger kvitteringer for refusjon av utgifter til firma eller lignende, vil du fra og med samme dato få tilsendt en bestillingsbekreftelse på e-post når du oppretter en annonse, som tilfredsstiller Skattedirektoratets krav for dokumentasjon. Trenger du bilag til regnskapsføring eller lignende, oppfordrer vi deg til å ta godt vare på denne bestillingsbekreftelsen.

Dersom du er en næringsdrivende/forhandler med stort volum, vil vi under visse forutsetninger kunne tilby betaling via faktura. Send oss i så fall en henvendelse til bedrift@finn.no, så vil vi ta kontakt med deg i løpet av kort tid.

For andre spørsmål, ta kontakt med vårt kundesenter.

75 mercedes 280se w116

87 Mercedes 260 se w126

99 Skoda felicia pickup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ok, jeg liker ivertfall faktura bedre en nettbank når det gjelder finn. greit at dem er redd for svindel men jeg har feks lagt ut over 300++ annonser på finn så de må jo vite at jeg er en seriøs betaler. kansje dem heller burde begynne som ebay med feedback, så man kan se om man er seriøs eller ikke, mye bedre.

75 mercedes 280se w116

87 Mercedes 260 se w126

99 Skoda felicia pickup

Lenke til kommentar
Del på andre sider